Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2009, 08:46   #1
Seniormedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,522
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
fredagfredag

ja da er det snart helg

__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 08:49   #2
Seniormedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,522
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fredagfredag

Vi sov lenge idag vi, helt til kl 0900, det var deilig det

Siste helga uten de tre eldste så da skal vi slappe av og kose oss
kanskje det blir en tur ut, gudfaren til lillegutt skal sitte barnevakt sammen med kjæresten

Nå venter en skitbleie på meg.

Idag har vi kun 17 grader og overskyet, men tror dere sørpå har fått litt av sola idag....
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 09:06   #3
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,458
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fredagfredag



Her er det iallefall sol og varmt

Mini sovnet til dupp og jeg skal fram med malekosten igjen.
Så må jeg få rydda litt før jeg henter minsta i barnehagen..
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 11:04   #4
Seniormedlem
 
Simba77 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,126
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fredagfredag

Sol og sommer her i midt-norge og
Snuppa har begynnt med 2 dupper på dagen på 1,5-2 timer istedet for 5 halvtimer
Broren trappet bare ned til 2 halvtimer han
__________________
november-05 februar-09
Simba77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 11:33   #5
Medlem
 
månestråle 79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 72
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Sv: fredagfredag

Då var det helg
Skal på hytto sammen med heile slekta til sambo, mini slektstreff.
Det vært nok artig, håper berre på bra vær. Har vært litt ustabilt her i det siste....
Så no skal eg heim å pakke for heile gjengen, merkelig kor mykje ein må ha med berre for nokre få dager, skulle tru me skulle være vekke ei veke.
Håper alle får ei fin helg

Simba: kjekt å få litt orden på sovingen, Tassen og søv 2*2 ca
__________________
Stolt mamma til
Storebror 05
Lillebror 09




månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 12:17   #6
Medlem
 
nenoda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 174
MP Rating: 0% (0)
nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.
Sv: fredagfredag

Så gøy med minislektstreff, Månestråle! for at dere får bra vær!
Så flott med litt lengre dupper på dagen, Simba.
Lykke til med maling, Boya! Så flink du er!
Nyt barnevakten, Pusi! Sove til 9 hørtes helt fantastisk ut.

Endelig har mannen ferie!! Skal bli godt å få litt tid sammen alle 3.
__________________
Mamma til verdens nydeligste gutt mars 09.


nenoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 20:17   #7
Supermedlem
 
~Sonja~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Sørlandet...
Meldinger: 1,385
MP Rating: 100% (1)
~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fredagfredag

Jeg har handlet på butikken i dag.
Uten unger med meg.
Mitt første kvarter uten barn rundt meg på 5 mnd. En snodig følelse.
__________________
~Sonja~
Med sitt perfekte lille firekløver
2001-2004-2007-2009
~Sonja~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 20:48   #8
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 223
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: fredagfredag

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Sonja~ Vis post
Jeg har handlet på butikken i dag.
Uten unger med meg.
Mitt første kvarter uten barn rundt meg på 5 mnd. En snodig følelse.
Da var det nok vel fortjent!
__________________
f. 190309

Murbella er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2009, 21:23   #9
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 426
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fredagfredag

Oj Sonja, det var på tide.

Tror jeg hadde gått på veggen om jeg ikke hadde fått vært noe alene på 5 mnd.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com