Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2008, 07:36   #1
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 664
MP Rating: 0% (0)
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.
Fredan!

En Krims med reisefeber stater dagstråden i dag.
Her er finkjolen pakket og sommerfuglene på plass.
Jeg gruer meg mest til det øyeblikket jeg reiser fra dem. Mannen min sa i går: du reiser ikke fra dem, du reiser til meg..
Jeg gleder meg mest til i morgenkveld når jeg skal på festaften
med hemmelig meny og program
Og til å sove så lenge jeg vil.
Jeg gruer meg til å sitte på do å pumpe ut melk og vite at hun som skulle hatt den er sulten på andre siden av landet.
Men jeg er ikke sånn helt suppesentimental lenger.
For jeg gleder meg så fryktelig!
I går kveld fikk jeg et "bare-idioter-reiser-fra-babyen-sin" grineanfall.
I dagmorges fikk jeg et "jeg-må-snarest-mulig-få-vekk-disse-posene-under-øynene"panikkanfall.
Nå vil jeg egentlig bare komme meg avgårde.
Rapport til de som måtte være interessert kommer på søndag
Ha en fantastisk helg jenter!
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 08:37   #2
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 581
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.
Sv: Fredan!

Ha en fantastisk go helg Krims, KOS DEG MASSE

Helg ja...

I kveld skal jeg på Sesongoppkjøring/Kick OFF på Jordal Amfi og se Djurgården spille hockey mot færjestad...
Det betyr masse kjentfolk, god stemning,fantastisk hockey og andre morsomheter!

Ellers tror jeg faktisk Karoline er feberfri men det kan jo komme tilbake har jeg hørt(håper ikke).

Hva skal dere i dag/helga jenter?

Jeg skal ut å gå på tur i det fine været i allefall

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 09:14   #3
Medlem

Eia78 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 418
Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.

Håper du får en fin helg Krims!

Mathilde fikk vaksine i går, og vi har hatt null reaksjon. Hun sov fra 19 til 7 også!!!! Og så har hun begynt å rulle begge veier. Flinke jenta!
Måtte bare inn og skryte litt. Nå skal hun få pupp og formiddagslur.

Stolt mamma til Mathilde født mars 2008 og Leah Maria født/død november 2006.
Eia78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 09:19   #4
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Krims: vi er nok mange spente jenter som lurer veeeeldig på hvordan helgen har gått når vi kommer til søndag

Her er poden avlevert i barnehagen, minsten måtte overtales til å ta seg en liten lur utenfor inngangsdøra -får se hvor lenge det varer...

Han var med i går til en venninne som hadde bursdag, men i ti-tiden måtte vi reise hjem, for han fikk ikke sove annet enn en liten blund (og vi var 4 stykker, så lydnivået var ikke så høyt heller.)
Spennende å se hvordan det blir å ha han med på skikkelig heisa-feiring midtveis i september. Pappaen skal vekk, så mormor og morfar må passe storebror, og ingen kan passe lillebror (som jo fortsatt ikke skjønner seg på den derre dumme flaska )

Dagen i dag skal kun brukes til å slappe av, se om minstemann kan finne på å sove noe lengre enn 2x20 minutter i dag, kan hende blir kvelden litt bedre også.
Gammel 29-08-2008, 09:54   #5
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 699
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

I dag skal jeg til frisøren Jipppppi! Sambo har permisjon i dag så han blir heima me lillemann!
I kveld skal vi ut me jobben. jeg å sambo jobber å samme plass, men ikkje samme avdeling. Vi skal på båt tur å spise reker å ha noe gått å drikke. Bror til sambo å damen skal passe guttene. Det går nok bra! Glede meg te å såva lenge i mårå!

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 10:11   #6
Supermedlem

Sted: Buskerud
Meldinger: 713
holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.

God tur Krims!!! Kos deg masse!
Her er det vaskedag.. Også starter cupen i dag, så jeg skal spille. Sambo og lillemann skal se på..
Ellers er det fint lite som skjer...

Ha en flotters dag alle sammen..

holbergen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 11:05   #7
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Meldinger: 1,690
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

god tur krims! Håper dere får det skikkelig koselig og får slappet av litt (ikkje bare tenke på de der hjemme)
Gammel 29-08-2008, 14:06   #8
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.

Endelig nyter jeg litt aleinetid..

Karoline har badet og fått en paracet... tempen viste 38,5 og normalt ligger den på rundt 36,7på hun... Så nå har snuppa sloknet og jeg håper hun kan sove i allefall en time siden hun ikke har sovet før i dag...

Jeg lader opp til hockey i kveld, gleder meg masse til å komme ut å treffe venner igjen! Det er kvalitetstid det...

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 16:14   #9
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag har jeg vasket benkene, mikroen, bordet, komfyrtoppen og tørket av kjøleskap, og oppvaskmaskin på kjøkkenet, jeg har tømt oppvaskmaskinen og sterilisert smokker og flasker, vasket toalettet, vasken og speilen på badet, vasket og tørket et lass med håndklær, et vask med babyklær, strøket babyklær og sengetøyet hennes, badet snuppa, lekt litt og vært riktig så effektive i dag syntes jeg.

Elkjøp har nå hatt mobilen min i to uker og fem dager uten at jeg har hørt noe.

Og: jeg har IKKE drukket cola i dag (enda ihvertfall).

Skal bare lage og spise middag, rydde klærne på plass, vaske mer tøy og henge opp babyklærne,rydde stuebordet, støvsuge sofaen (fant støv bak sofaputene ), og så må jeg vel vaske gulvene samt rydde unna noe av det evige rotet som samler seg opp her igjen.. Masse å gjøre unna...

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 16:30   #10
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Flinke Luci...

Jeg har kun satt på en maskin med tøy og tømt oppvaskmaskina...

Og drukket cola

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:13.