Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2009, 07:01   #1
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,471
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Fredda

Endelig helg

Lite søvn i natt..
Mini ar fortsatt 39,5 i feber og hoster litt. Har også skiftet 2 bæsjebleier til nå...ikke normalt.

Jentene er hjemme fordi det er plandag i både barnehage og sfo...passer dårlig siden mini er syk memen
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 07:05   #2
Seniormedlem
 
Simba77 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,160
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fredda

Fortsatt god bedring til mini

Plandag her og,så vi skal med ei venninne og to barn i lekelandFørst skal vi ut å shoppe gave til en bitteliten gutt på 1500 gram
__________________
november-05 februar-09
Simba77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 07:09   #3
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,471
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fredda

Jeg skulle også til lekeland i dag, men kan ikke siden mini er syk

Noen som har tips til å tømme en snart 7 åring og en 2 åring for energi når man ikke kan gjøre så mye annet enn å bære rundt på en hylende baby?
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 07:13   #4
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 234
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Fredda

Uffda, Boya. Stakkars deg og mini. Håper han bli fort frisk!

Lillegutt var heller ikke helt i form i går kveld. Kastet opp en gang og brakk seg en del. Sovnet faktisk på puppen og det er minst 1 mnd siden sist. Men har vært helt fin igjen etterpå heldigvis.

Ingen planer for dagen... Men sola skinner. Syns forresten det har blitt så kaldt, rene høsten! I går e.m. var det 11 grader og på kvelden bare 8. Brrr.
__________________
f. 190309

Murbella er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 08:17   #5
Seniormedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,567
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fredda

God bedring til mini, Boya

Tips for å tømme dem for energi? la dem springe rundt huset 3 ganger, 7 åringen må selvsagt springe hakk i hæl på 2 åringen, ellers blir det ikke artig! La dem gå emd søpla, hjelpe til ¨å rydde litt?? Nei vet egentlig ikke, er dårlig på sånt. Har du storperler? La dem perle

Nesten ikke sovet i natt, tror han hadde hengt seg fast i puppen i natt, ammet stort sett hele natta I knallform nå, men litt mye luft i magen....
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 08:41   #6
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,471
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fredda

Skulle gjerne latt de perle litt..
Men 2 åringen min er utrolig KLØNETE..
Da hadde jeg måtte sitte på knær og plukke opp 5000 perler etter henne..

Mini sovna endelig etter masse hyling.
Så mista minsta noe i gulvet opg han våkna og nå er det på an igjen.

Skjønner ikke hva det er..
Ingen andre er syke.
Tenner? Har jo kommet 2 stk nå ,men kan ikke forstå han skal bli så dårlig form av den grunn..

Ingen av mine har vært sånn bare pga feber eller tenner..
Så må innrømme jeg blir litt fortvila.
Jeg bærer og ingenting hjelper..
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 08:57   #7
Medlem
 
Idunn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 128
MP Rating: 0% (0)
Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.
Sv: Fredda

Vil berre senda deg ein stor klem eg Boya Hjelper det ikkje med paracet heller? Det er slike dagar det er lov å setja på ein film til storesystrer

L ropar!!
__________________
Mamma til
storesyster aug 2000
mellomsyster april 2004
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 09:34   #8
Seniormedlem
 
monica75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,890
MP Rating: 0% (0)
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.
Sv: Fredda

Boya: huff, høres slitsomt ut. Tror du kan prøve å sette de i aktivitet med litt huslige sysler. Så kan de på belønning med f.eks kakao eller no etterpå og litt film?

Sliter fortsatt med å få lillebror til å sove på dagtid. Triller alltid til bhg om morgenen. Og da våkner han av alt ståket. Så han har sovet 15 min, og sovna selvsagt ikke da jeg gikk tilbake. Er supersutrete, har lagt han i senga. Men nytter ikke.
Nei, nå hyler han. Må gå og ta han opp. Sukk..
__________________
Storebror 24.05.05 Lillebror 11.03.09




monica75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 20:45   #9
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,471
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fredda

*utslitt*

I dag har vært den verste dagen på lenge.

Mini helt hysterisk og minsta i VELDIG bøllehumør og storetuppa helt klikk.
Heldigvis kom gubben hjem tidlig fra jobb, men hva hjalp det når han la igjen humøret sitt på jobben da?
Måtte bare ta meg en dusj jeg så jeg fikk være noen min alene uten hyling og roping rundt meg...og det var godt.

Nå sover de alle sammen, mini våkna akkurat så jeg amma han i søvn igjen.
Han er fortsatt varm og har feber.
Hvor mange dager er det normalt at de ha feber da?

Nå har jeg laga et kort og kosa meg...
skal rydde opp litt så skal jeg bare finne senga.
Gubben jobber i natt så jeg blir alene med ungene i morgen også.
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 21:09   #10
Seniormedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,567
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fredda

Boya

KJøp en ny dvd så får du kanskje fred i en times tid?
Vet ikke hvor lenge de kan ha feber, men så lenge han spiser så mener vel legene at det ikke er skadelig. ER han slappog utilpass bør du ringe legen. SE på allmenntilstanden hans og syns du den er elendig så ringer du lege!

Stor til deg
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com