Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-07-2009, 09:19   #1
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 17,364
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Etter flere netter for Lillebror bare har rota om natta, 30 min, en time, maks to timer og før det en og annen sjelden runde med 3 timer, ellers 2 timers runder - er jeg i dag i sjokk og superlykkelig!

Han har nekta å tatt to pupper på en gang, men har allikevel tømt den ene puppen veldig bra på natta. Forrige natt forsøkte jeg igjen å tilby han begge og han tok begge, og sov 3,5 timer på hver eneste runde! Det har han aldri gjort før!

I natt fikk han mat kl 24, 3.45 og sov til kl 8. Da fikk han mat og sovna igjen til kl 9.45. Det samme gjorde jeg...

De to andre ungene stod stille opp og ordna seg selv uten at jeg merka noe som helst. Våkna og var helt i halvsvime etter å ikke ha sovet så godt siden jeg var halvveis i svangerskapet. Gikk inn i stua, og der satt ungene musestille og blomstra mens de så på barne-tv og sola skinner. La Lillebror litt inn til dem på gulvet for jeg var helt i halvsvime og trengte litt tid på å våkne.

Jeg trodde aldri denne dagen skulle komme, 4 timer på hver eneste runde i natt! Nå føler jeg at jeg kan makte hva som helst, etter å ha sovet så godt hele to netter på rad

O'store tid!!! *salig*


__________________


...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2009, 10:50   #2
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 226
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Så herlig!!!

Det var jammen bra, håper det fortsetter sånn!
__________________
f. 190309

Murbella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2009, 11:14   #3
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,087
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

__________________
jan-06
mars-09
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2009, 11:51   #4
Supermedlem
 
~Sonja~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Sørlandet...
Meldinger: 1,386
MP Rating: 100% (1)
~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Jeg blir så glad av å lese dette Berta.
Det fortjener du.
Måtte det vare, i lang lang lang tid.
__________________
~Sonja~
Med sitt perfekte lille firekløver
2001-2004-2007-2009
~Sonja~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2009, 12:13   #5
Medlem
 
Victoria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 174
MP Rating: 0% (0)
Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.Victoria har en strålende fremtid.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Så kjekt å lese! Det er virkelig din tur til å ha "gode" netter nå! Håper det fortsetter slik !
__________________
april 07 og mars 09
Victoria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2009, 13:29   #6
Medlem
 
PollyJean sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 152
MP Rating: 0% (0)
PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Dette var fin lesning! Og det gir jo håp til oss andre nattefugler også

Håper gutten din har funnet en natterytme som han er fornøyd med nå! (evt at han synes det blir litt for mange oppvåkninger og bestemmer seg for å sove natta igjennom, selvsagt )
__________________
Mamma til godgutten E, født 22/3-09

PollyJean er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2009, 17:59   #7
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 434
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Åh, det var virkelig vel fortjent.
Skal se at tiden med nattemas er mer eller mindre over Berta.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 18:56   #8
Seniormedlem
 
Simba77 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,136
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Dette har du fortjent Berta!
__________________
november-05 februar-09
Simba77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 22:43   #9
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 217
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!

Så godt å høre, Berta! Håper det vedvarer
__________________
Timar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2009, 09:25   #10
Seniormedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,131
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gu' bedre for et lykkelig menneske jeg er!!



Aaaaaaaaaa, jeg kjenner følelsen Tenk så godt en/to gode netter kan gjøre!
__________________


Bebb2 er ventet i april 2010
Lykkelig77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com