Etter flere netter for Lillebror bare har rota om natta, 30 min, en time, maks to timer og før det en og annen sjelden runde med 3 timer, ellers 2 timers runder - er jeg i dag i sjokk og superlykkelig!
Han har nekta å tatt to pupper på en gang, men har allikevel tømt den ene puppen veldig bra på natta. Forrige natt forsøkte jeg igjen å tilby han begge og han tok begge, og sov 3,5 timer på hver eneste runde! Det har han aldri gjort før!
I natt fikk han mat kl 24, 3.45 og sov til kl 8. Da fikk han mat og sovna igjen til kl 9.45. Det samme gjorde jeg...
De to andre ungene stod stille opp og ordna seg selv uten at jeg merka noe som helst. Våkna og var helt i halvsvime etter å ikke ha sovet så godt siden jeg var halvveis i svangerskapet. Gikk inn i stua, og der satt ungene musestille og blomstra mens de så på barne-tv og sola skinner. La Lillebror litt inn til dem på gulvet for jeg var helt i halvsvime og trengte litt tid på å våkne.
Jeg trodde aldri denne dagen skulle komme, 4 timer på hver eneste runde i natt! Nå føler jeg at jeg kan makte hva som helst, etter å ha sovet så godt hele to netter på rad
O'store tid!!! *salig*