Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2006, 16:18   #1
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,895
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
hm Hjelp meg litt, jenter!

Vi har kjøpt Reimatec til Jacob Og den er bare så fin!!! Den er brun, kaki og turkis.

Men, vi begynner å lure litt på om ikke den turkise fargen er litt for jentete Helt teit sikkert, men den er liksom så lys turkis at den for meg virker mer og mer jente-turkis

Så, help me out!

Her er bilde, fargen gjengis nokså godt (den er om mulig litt lysere og mer "lysgrønn"). Er det greit til gutte-fjonken vår å bruke denne? Så kan den brukes til en evt. jente også, så klart. Eller skal vi bytte til blå, turkis og lyseblå?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Utrolig hva man skal fundere på av ting altså

Sist endret av Fjolla; 11-10-2006 kl 16:20.
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2006, 16:25   #2
Medlem

ærta sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 422
MP Rating: 0% (0)
ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.
Sv: Hjelp meg litt, jenter!

Den var jo kjempefin!! -heldige fjonken...
Hadde ikke hatt noe problemer med og satt denne på en gutt nej..!
Syns ikke den ble for jentete i det hele tatt!
Gammel 11-10-2006, 16:35   #3
Seniormedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,923
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.

Den var veldig fin
Gammel 11-10-2006, 16:37   #4
Supermedlem

Elspith sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 992
Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.

Ikke for jentete nei- ville helt klart ha brukt den paa min lille gutt (selv om han har faatt en i roed, hvit og moerkeblaa...). Syns den var veldig flott jeg!
Gammel 12-10-2006, 16:36   #5
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,997
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elspith
Ikke for jentete nei- ville helt klart ha brukt den paa min lille gutt (selv om han har faatt en i roed, hvit og moerkeblaa...). Syns den var veldig flott jeg!
enig

Lillegull født 20.03.06
Minigullet kom 02.12 08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2006, 16:38   #6
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Surre-Fjolla

Det er jo en strålende flott dress, og overhodet ikke noe feminint med den.
Fjonken kommer til å bli så tøff i den, så det så !
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2006, 16:38   #7
Supermedlem

Gingera sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 752
Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.

Den er knallflott, og absolutt ikke jentete. Synes nok denne passer best til gutt jeg da.
Er den til i år?

Lucas sitt album (nye bilder 15 okt)Og Hjemmesiden hans
Gingera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2006, 17:37   #8
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Meldinger: 5,895
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Hihi...er det ikke sånn da? Man ser ikke skogen for baret trær, eller hva man nå sier. Jadda!

Men ok, det går nok bra. Dressen er veldig fin den, digger brunfargen uansett, så vi beholder den nok.

Gingera - jepp, den er tiltenkt denne og neste vinter om mulig. Men vi kan nok ikke bruke den før rundt nyttår, sånn ordentlig Det blir ikke skikkelig vinter her før i januar uansett da, så det passer egentlig bra også.
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2006, 19:08   #9
Supermedlem

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 793
Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.Schnuppa er fantastisk mot andre.

Først må jeg bare få si: NYYYYYDELIG dress. Jeg elsker årets kolleksjon som har så mange forskjellige brunde dresser.
Jeg syntes faktisk at den er mer guttete enn jentete. Storesøster her har alltid hatt mørkeblåe troll- eller reima dresser(veeeeldig guttete) men så har jeg kjøpt rosa luer og votter til henne. Disse dressene skal lillebror overta og da kjøper jeg gutteluer og votter. I år har hun i tillegg fått seg en brukt lyseblå reima dress. Jeg syntes som deg at lyseblått er jentete men som tobarnsmor med en av hver blir man litt avslepen ang. dette. Denne dressen kommer lillebror til å løpe rundt i om 2 år.
Jeg tror nesten at det er tilbehøret til dressene som gjør den store vippen på om det er jentete eller guttete (... eller jeg velger å se på det slik )

Men en ting er sikkert, neste gang jeg skal ut og kjøpe ny dress så skal jeg ha noe ala det du har kjøpt .... for den er rett og slett vakker!
Gammel 11-10-2006, 19:25   #10
Supermedlem

milla07 sin avatar

Meldinger: 1,497
milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.

Var kanllfin den dressen !!! Hadde absolutt ikkje byttet den

Millas hobbyverden
milla07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:13.