Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-08-2008, 23:59   #1
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Enebakk
Meldinger: 1,934
MP Rating: 0% (0)
Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.
:( Hyyyyle..

Jeg var så idiot at jeg la mobilen min oppå biltaket!
Så den datt jo selvfølgelig av når jeg kjørte.
Så nå er min store skatt borte! Med alle bilder av Tobias,video av første grøtsmaking,første latter..

I tillegg har alle tlfnr mine forsvunnet,så nå har jeg ikke kontakt med omverdenen mer!
Dere som har nr mitt,kan dere være så snill å sende meg en melding,fortell meg hvem dere er,så jeg kan lagre dere på nytt!?
Får nytt simkort av Netcom om noen dager..

Kilokrig:1.delmål -15kg.
-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 08:44   #2
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 580
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.
Sv: Hyyyyle..

Kan du ikke si fra her eller på fjesboka når du har fått nytt simkort da?? Så skal jeg sende deg nr mitt... Vi skal jo shoppe vettu

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 11:43   #3
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av englejenta81 Vis post
Kan du ikke si fra her eller på fjesboka når du har fått nytt simkort da?? Så skal jeg sende deg nr mitt... Vi skal jo shoppe vettu

-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 15:50   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Og selvsagt:

Hadde du forsikring på den??

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 19:27   #5
Medlem

vipsipipsi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 94
vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.vipsipipsi er fantastisk mot andre.

Gammel 29-08-2008, 19:37   #6
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,829
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 29-08-2008, 19:40   #7
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,894
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Uff, kjedelig når sånt skjer, du er nok neppe den første som har gjort akkurat det der, nei
Gammel 30-08-2008, 00:06   #8
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,829
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Må jo flire litt oppi all elendigheten også da... Skikkelig i babytåka!
Gammel 30-08-2008, 11:31   #9
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post

Og selvsagt:

Hadde du forsikring på den??

Sitat:
Opprinnelig postet av Krissie Vis post
Må jo flire litt oppi all elendigheten også da... Skikkelig i babytåka!

-6,6 kilo!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:48.