Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 10:52   #1
Supermedlem

mindy27 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: sørlandet
Meldinger: 550
MP Rating: 0% (0)
mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.
Jippi!!!

Jeg søkte på en jobb her i nærområdet for en stund siden. 100% fast vernepleier. Etter en stund da søknakdsfristen gikk ut, jeg tok kontakt og lurte på hvordan den prosessen lå an. Da fikk jeg vite at det var meg og en annen som hadde søkt. Hun var vernepleier. €%#"#€ tenkte jeg da. Jeg er barnevernspedagog og tenkte at nå var den muligheten og borte. Men så ringte de idag og lurte på om jeg kunne komme på intervju!!!! Endelig øyner det seg et håp og jeg kan kanskje komme meg ut av den håpløse situasjonen jeg er i akkurat nå. Jobber til vanlig ved en ungdomsinstitusjon der man er på vakt 3 og 4 døgn om gangen. Nå passer den jobben meg egentlig veldig dårlig med tanke på lillegutt og kjenner jeg blir rett og slett fysisk dårlig bare av tanken å dra tilbake dit. Jeg håper så inderlig at ordtaket stemmer denne gangen og: det ordner seg alltid for snille jenter
Gammel 03-09-2008, 11:40   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jippi!!!

Så fantastisk!!!!!!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 13:07   #3
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 699
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

håper du får jobben

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 14:06   #4
Medlem

Jiin sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 495
Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.

så herlig

masse lykke til!
Gammel 03-09-2008, 14:09   #5
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

håper intervjuet går bra!!
Gammel 03-09-2008, 21:26   #6
Medlem

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Tromsø
Meldinger: 157
mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.mamsn er et navn alle kjenner.

lykke til
Gammel 03-09-2008, 21:34   #7
Supermedlem

Wikipedia sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 803
Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.

Lykke til ja!
Wikipedia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 21:38   #8
Supermedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,335
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.

Lykke til!!!
er tenåring.
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 21:38   #9
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,830
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Skal krysse fingrer for deg!
Når er det du skal på intervju? :D
Gammel 03-09-2008, 22:11   #10
Supermedlem

mindy27 sin avatar

Sted: sørlandet
Meldinger: 550
mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.

Det får dere vite den dagen jeg får vite om jeg får den eller ei
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:28.