Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 10:19   #1
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 664
MP Rating: 0% (0)
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.
Kan noen snarest snakke meg til fornuft?

Har noen av dere vært vekke fra babyen en hel helg?
Jeg ser for meg sjokkartet hylesorg hos nurket..
Blir det sånn?
Hun skal være hos bestemoren sin som er den hun kjenner best uten om meg og pappaen.
Tenk hvis hun ikke vil ha pupp mer når jeg kommer hjem?

Gruer meg så aldeles til hele den elendige
"endelig-tid-alene-jeg-skal-drikke-litervis-med-rødvin-helgen".
Det virket som en glimrende mulighet i mai, når vi ble invitert til flott festaften, hotell og underholdning, alt på firmaets regning.
Nå føles det som den mest idiotiske ideen jeg noen sinne har hatt!
Nå har jeg bare lyst til å brenne hele den sortesilketingen og synke godt ned i mammatrusa mi der jeg hører hjemme..
Dessuten er jeg skikkelig bekymret for at flyet skal dette ned!
Så det så.
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 10:40   #2
Supermedlem

lineej sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 1,050
lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.
Sv: Kan noen snarest snakke meg til fornuft?

Åhh jeg kjenner igjen følelsen. Jeg var på messe i danmark hele forrige helg dro fredag morgen og kom igjen søndag kveld. Trodde alt skull gå galt ville avbestille og bli hjemme men min mann tvang meg avgårde. Men når jeg kom bort. Så fantastisk deilig. Sitte å spise ett helt måltid. Drikke vin osv osv uten avbrytelser sove til 8.... Nå reiste jeg sammen med en venninde så mammatrusene ble holdt på...Pappaen var hjemme med barna.

Så bare du kommer deg avgårde blir det bedre. Siden jeg gir flaske vet jeg ikke noe om hvordan det er å gi pupp når man kommer tilbake.
Gammel 26-08-2008, 10:48   #3
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det, og jeg skjønner det er tøft.
Du vil nok kanskje få en liten periode når du kommer hjem hvor dere må finne ut av den puppegreia igjen, men det pleier nå helst å gå bra, da!
Jeg var ufrivillig borte fra størstemann da han var omtrent på denne alderen, og da måtte han få MME på flaske, jeg ble lagt inn til akuttoperasjon og hadde ikke pumpet i forkant, ei heller kunne han amme det første døgnet etter narkosen.
Det gikk fantastisk bra, vi hadde ingen problemer i etterkant. han ammet igjen som bare rakker´n.
Gammel 26-08-2008, 13:07   #4
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Enebakk
Meldinger: 1,934
Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.

Skjønner at det er tøft,men dette går nok veldig fint!
Klart hun vil ha pupp når hun kommer hjem,det er jo det som er best!
Prøv så godt du kan å kose deg masse,og ring hjem når du vil!

Kilokrig:1.delmål -15kg.
-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 13:12   #5
Medlem

Jiin sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 495
Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.

Ungen vet jo ikke at du skal være borte hele helgen. For alt han vet er du bare en tur på do

Jeg tror faktisk at det er sunt både for mor og barn å være borte fra hverandre innimellom. Du får hatt deg med mannen og ladet batteriene, ungen blir overøst med oppmerksomhet fra bestemor en hel helg til endes.

Det kalles en win-win situation, din svineheldige dame!
Gammel 27-08-2008, 20:52   #6
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 664
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Jiin Vis post
Ungen vet jo ikke at du skal være borte hele helgen. For alt han vet er du bare en tur på do

Jeg tror faktisk at det er sunt både for mor og barn å være borte fra hverandre innimellom. Du får hatt deg med mannen og ladet batteriene, ungen blir overøst med oppmerksomhet fra bestemor en hel helg til endes.

Det kalles en win-win situation, din svineheldige dame!
Dette var usedvanlig fornuftige ord, Jiin!!
I dag har jeg bare gledet meg som et villsvin til hele helgen. Bestemor passet henne i fire timer i dag uten problemer, og i går la hun henne uten problemer. Så nå begynner jeg virkelig å se frem til dette!
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 21:10   #7
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Bra du er ved bedre mot, Krims!
Reiser du i morgen?
Gammel 27-08-2008, 21:23   #8
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 713
holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.holbergen har mye å være stolt av.

Ville bare ønske god tur!!! Tipper det går så fint så!

holbergen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 21:33   #9
Supermedlem

lineej sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 1,050
lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.

God tur.
Gammel 27-08-2008, 23:33   #10
Supermedlem

Cayenne sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Hamburg
Meldinger: 684
Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.

Dette går så fint så! Ungen vil ha puppen din når du kommer hjem, lille-sorte-silke-tingen vil bli godt mottatt, rødvin på høykant uten å tenke på alkohol i melka (men husk pumpe så du slipper den sprengen!) og flyet kommer def. IKKE til å dette ned!!

Ha en kjempe fin helg, Krims!!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:02.