Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2009, 06:56   #1
Medlem
 
celia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Asker
Meldinger: 155
MP Rating: 0% (0)
celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.
Lørdag!

God morgen alle sammen!
Ser ut til at godværet holder, så nå skal jeg straks dra og slippe ut hesten og så blir det båttur med min bror, hans kjæreste og datter litt senere.
Tro om jeg skal prøve meg på litt bading?
__________________
Stolt mamma til født 13.03.09
celia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 07:16   #2
Medlem
 
Idunn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.
Sv: Lørdag!

Her er det ikkje badevær idag Kos deg Celia på båtur i finvær

L har funne det for godt dei siste dagane å ta morgon kl 6 Det blir eg heilt sprø av!!! Ho legg seg i 8-9 tida om kvelden. Blir amma ca 2 gonger kvar natt og vaknar i 6tida...er ikkje det litt lite søvn for ein baby på snart 5mnd? Ikkje søv ho veldig mykje på dagen heller....hadde det vore lurt å legga henne litt før?

Ellers er det minislektstreff her i dag med syskena til far min og alle barna deira. Blir koseleg Synd været ikkje er heilt med oss...
__________________
Mamma til
storesyster aug 2000
mellomsyster april 2004
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 07:22   #3
Supermedlem
 
annema sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 777
MP Rating: 0% (0)
annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.
Sv: Lørdag!

Ikke mye søvn på dagtid her heller, Idun. 2 timer i løpet av hele dagen, hvis jeg er heldig...


Kos deg på minislektstreff!
__________________
Super stolt mor til september 05 og mars 09
annema er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 09:02   #4
Seniormedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,526
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lørdag!

Idunn: Vi har det på samme viset, sover ekstremt lite til å være baby syns jeg. Men så en dag slår han til og sover til ni, men kun en halv times lur 2-3 ganger for dagen

Kos dere på båttur Celia, men tør du å bade? Jeg har ikke turt, er livredd for brystbetennelse

Annema: Kos deg med ei rolig helg

Her regner det idag, men sola skinner innimellom. Hadde tenkt å gå til byen idag, men så datt jeg igår kveld da jeg skulle gi katta mat (ute altså) så jeg forstua stortåa mi var faktisk veldig vondt.......
Så det blir innedag idag ja, manducaen kommer heller ikke før over helga, så da kan ikke mannen bære heller
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 07:18   #5
Supermedlem
 
annema sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 777
MP Rating: 0% (0)
annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.
Sv: Lørdag!

Kos deg på båttur, Celia! Men å bade nå?? Brrrr...


Detta blir nok en rolig helg. Gubben blei kalt inn av HV tidligere i uka og har vært i Langesund og styra i 4 dager. Har fått gjort kjempe mye hjemme mens han har vært der så nå kunne jeg tenkt meg å komme meg ut av huset! Men men...

Lurer på om jeg ikke må få tatt meg en ridetur snart! Kjenner jeg er veldig klar for det! Savner stallen, savner til og med å møkke...


Ha en fin dag alle sammen!!
__________________
Super stolt mor til september 05 og mars 09
annema er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 17:43   #6
tsk
Medlem
 
tsk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Asker
Meldinger: 72
MP Rating: 0% (0)
tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.
Sv: Lørdag!

Sitat:
Opprinnelig postet av annema Vis post
Kos deg på båttur, Celia! Men å bade nå?? Brrrr...
Jeg og broren til Celia badet. Det var herlig temperatur i vannet der vi var. Tipper det holdt rundt 23 grader - kanskje mer. Var jo egentlig meldt regn i dag, men sola skinte fra nesten skyfri himmel hele dagen så det ble en topp dag på sjøen.
__________________
Stolt pappa til født 13.03.09

Besøk gjerne bloggen min!
tsk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 12:30   #7
Seniormedlem
 
Ull-mor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (5)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lørdag!

Jeg har store gnasår i ørene og i hodet. Fire unger mer eller mindre kosntant hjemme 24-7 i to mnd

Gleder meg til skolestart!!! Tenk å få huset for seg selv et par-tre timer for dag. Fred til å gjøre husarbeig og trille turer med lille Sunniva

Men elsker jentene mine altså. Bare litt sliten etter en intens hjemme-sommer
__________________

Stolt mamma til fire go'jenter
Sunniva 22.2.09
Sofie 2000 - Johanne 2002 - Alida 2003
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 12:39   #8
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 225
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Lørdag!

Forstår godt dere flerbarnsmødre blir slitne Ull-mor! Jeg blir jo sliten av én baby.

P sover heller ikke de anbefalte 12t om natta akkurat. Men hvis han sovner tidlig om kvelden så sover han bare mer urolig syns jeg, dvs våkner mer og sover lettere. Trodde søvn avler søvn men vet ikke om det gjelder denne karen her.

Ellers så er det strålende vær og varmt i dag. P sover faktisk ute i vogna si (tenk hvis jeg endelig har fått en baby som liker å trille vogn! ) og vi sitter og leser i sola. Deilig.

Mannen og jeg har 6 års bryllupsdag i dag. Men ingen barnevakt så det blir nok hjemmekos. Baker en kake tenker jeg. Kanskje jeg tilogmed får et bittelite glass rødvin... Ble ingen feiring i fjor heller, da lå jeg bare med intravenøs væske og spydde.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
__________________
f. 190309

Murbella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 20:43   #9
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,462
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lørdag!

God kveld..

Har hatt en knall fin dag i dag..det har vært varmt og fint.
Har vært ut og handlet maling til taket og slikt i dag..
Så no skal jeg fortsette og pakke ned alle tingene våre i esker for endelig skal jeg få male stua mi..
Og vi har alt for mye plassert i en alt for liten leilighet.
Derfor pakker jeg alt i esker..maler og ordner, så er det kun nødvendige ting som blir pakket ut av eskene igjen..resten havner på loftet til vi får større plass en gang i tiden.
Kommer nok helt sikkert ikke til å bruke det eller savne det når jeg ikke en gang viste vi hadde sånt i skuffer og skap

Skal male taket først nå da, så kommer veggene etter hvert.

Fikk mala ferdig det siste på kommoden i dag og satt på nye knotter..ble finere enn den var iallefall..og gleder meg til å se den med rette farger i stua
Ellers merkes det godt at snuppa er tilbake fra ferie..hun ligger og maser og roper hele kvelden så blir ikke mye fritid på meg og gubben.
Skal se om vi får sett en film eller noe snart.

Ha en flott kveld jenter..
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 22:42   #10
Medlem
 
Kel1 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 267
MP Rating: 0% (0)
Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.
Sv: Lørdag!

Meg og småen har vært på tur i dag. Vi har vært og besøkt en nabo på hytten hennes litt nord for Skarnes. En flott tur.

Småen lekte på noen tepper i gresset mens vi damene grillet og koste oss meg god mat.

Vel hjemme fikk småen strekke seg litt og roe seg ned etter dagen i babygymmen. Etter en stund "sa han ifra" om at nå er det på tide med mat så da gikk vi i senga hvor han spiste kvelds og sovna. Lillegutt var sliten men fornøyd etter en lang dag
__________________
Lillegutt kom til verden 26 feb 2009
Kel1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com