Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 16:15   #1
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 647
MP Rating: 0% (0)
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.
;) Mandags praten

Hei jenter!
Ny uke, nye muligheter
Jeg kom i går hjem fra en heller festfull weekend, og jeg må innrømme at jeg hadde blitt forbausende lite savnet. At de to eldste koste seg var jo for så vidt forventet men at Snuppa skulle ta mitt fravær med fullstendig knusende ro kom noe overaskende.
For å være helt ærlig sa bestemor, så virker det rett og slett ikke som om hun merker at du er vekke!
Ja ha, så det er på det viset. Etter alt jeg bekymret meg og gråt i forkant bare med tanken på hvordan hun skulle lide og vri seg av lengsel etter meg, Mamman!
Men men, min stolthet er nå blitt justert og jeg kan se tilbake på en fortreffelig helg, som jeg virkelig er glad for at jeg deltok på, så det så!
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 17:43   #2
Medlem

Shiny sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 307
Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.
Sv: Mandags praten

Hei.
Så supert at dere har hatt det fint begge to.
Forstår godt at det ikke var lett for deg å reise (har fortsatt ikke vært borte fra sønnen min ) men da blir det kanskje lettere for deg å reise neste gang da
Shiny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 17:50   #3
Supermedlem

Krims sin avatar

Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.

Ja det var tydeligvis ikke grunn til å tro at det var så gruelig..
Har virkelig kost oss, og fikk koblet skikkelig av sammen.
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 18:37   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,435
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg får nt tlf!!! ENDELIG!!!!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 18:40   #5
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne tror jeg http://nettbutikk.telenor.no/Detail....L&prod=SAMSUNG

lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 18:46   #6
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 640
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

Gratla me nye mobil!!

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 19:29   #7
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Takk B! E-N-D-E-L-I-G får jeg ny mobil.. Har vært aå utrolig masse vas de siste månedene.. Gleder meg

Noen som har den?

Gammel 01-09-2008, 20:53   #8
Supermedlem

Krims sin avatar

Av og til er lykken en flonka ny mobil! Gratulerer!
Gammel 01-09-2008, 20:56   #9
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Takk Krims!!!

Må bare poste linken jeg fant om den: http://www.amobil.no/artikler/samsung_soul/48756

Kommer til å snakke om den hele uken tenker jeg.. Hihi

Gammel 01-09-2008, 21:09   #10
Seniormedlem

brumma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,881
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (2)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.

Hei jenter! :vinker:

Sitter her å blomstere og gruer emg til å sette inn spiral i morgen, skal også på JOBBINTERVJU!! Så det kan bli en spennende dag.

Sindre har for første gang drukket mme av flaske i dag! Måtte det vare!!!
Og han drakk det i fanget mitt! Så da er det håp for at mormor kan få mate og passe litt lenger enn 2 timer i slengen!

GRATLA med ny MOBIL snuppa mi!!

Krims: Så deilig at helga ble vellykket!! Det var vel fortjent! Ble den sorte lille tingen en suksess?

Sindre 16.mars 2008 Markus 30.november 2006
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:55.