Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2005, 09:57   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,181
MP Rating: 0% (0)
Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.
Mannen drar til Praha-hva skal han ta med seg hjem?

reiser til Praha med jobben om noen uker, og da lurer jeg på om dere har noen tips til hva han kan/bør/skal ta med hjem til meg (og barna...)??

Skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 10:13   #2
Veteranmedlem

apan sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 3,884
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.
Sv: Mannen drar til Praha-hva skal han ta med seg hjem?

ØL!

Ellers husker jeg mye billige pyntegjenstander der nede, men det avhenger jo hvor interessert du er i slikt. Jeg er ikke...
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 10:47   #3
Supermedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 657
Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.Ephemera er fantastisk mot andre.

Jaaaaaa, Apan !!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Ephemera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 11:13   #4
Veteranmedlem

Sted: Trondheim
Meldinger: 3,181
Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.

Skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 11:41   #5
Supermedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,182
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.

Leker er veldig billig der nede. Spesielt treleker. Kjøpte med meg masse flott da vi var.

Trekløveret

Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 11:45   #6
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.

Treleker! Fikk et kjempefint tog til min tass av mamma....

Ellers er det jo mange flotte krystallglass ol, bade med og uten mønster.
Har noen kjempefine cognac-glass uten mønster jeg kjøpte i Praha for noen år tilbake. Super kvalitet!
Gammel 23-09-2005, 12:16   #7
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Når mannen reiser er det han kjøper med til meg følgende:

Raudvin
Calvados (eller konjakkers til seg selv)
Sminke
Hvit toblerone!!!

det var listen sin det
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 12:26   #8
Seniormedlem

Lisabet sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,625
Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.

Absolutt, solide treleker til barna!!!!!

Billig, billig og masse kjempefint å få tak i!!!

Lisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 18:27   #9
Seniormedlem

Tingerling sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sør
Meldinger: 2,772
Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.Tingerling har en strålende fremtid.

BOrte-tittei leke.....

En trakt....med en dukke inni....med en pinne ut av trakta.....Når man dytter pinnen oppover i trakta...så titter det frem en klovn/figur av alle slag......

BORTE
TITTEI

Marionette dukke...mange kjempe fiiine......

Ja også tre-leker da.....
Gammel 24-09-2005, 00:24   #10
Marit
Gjest

Meldinger: n/a

Det er jo så koselig me slike tre lekker til barna så det må du få han til og ta med
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:28.