Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 03:15   #1
Medlem

Melin sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 313
MP Rating: 0% (0)
Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.
Nattspreng

Dette er helt ekstremt. Jeg våknet litt før halv tre med melkespreng:gjesp:. Jentene har sovet natten gjennom uten mat i en uke nå, så jeg ville ikke ødelegge det ved å ta de opp for mating. Da ble det pumping.
Nå er jeg ferdig med venstre bryst( det var ikke helt tomt, men gadd ikke mer) og holder på med høyre bryst. Foran meg står to fulle 180ml frysekopper og jeg holder på med nr tre nå. Første brystet hadde nesten 300ml . Jøje meg, og jeg som trodde at jentene mine er småspiste, det falt meg ikke inn at jeg kunne ha så mye melk.

Uff, jeg er trøtt altså......Nå går jeg og legger meg. Orker ikke pumpe mer.

Sist endret av Melin; 03-09-2008 kl 03:18.
Melin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 08:00   #2
Supermedlem

surremor sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 669
surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.
Sv: Nattspreng

Ja det er ikke noe godt med melkespreng.. Har hatt det noen morgener jeg også, så hender jeg pumper meg like før jeg skal legge meg for kvelden..

Blir også overrasket når jeg pumper meg og ser at det kommer mye melk ut.. De får i seg mye mer enn man tror

Hadde barnevakt her om dagen, og da tok jeg med ekstra begere med fryst melk.. Aner ikke hvor mye han egentlig spiser.. Så tenkte bedre med for mye enn for lite..
Gammel 03-09-2008, 08:12   #3
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jøss Melin!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 08:27   #4
Seniormedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,973
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Tar nok ikke så mange dager før melkemengden stabiliserer seg, men så bra at du får masse melk på lager i frysen da. 300ml i pupp - det er bra altså! bruker å få ca 100ml ved pumping jeg.
Våknet med melkespreng kl 06 i dag jeg og - snuppa la seg kl 19.30 Håper det fortsetter slik fordi sammenhengende søvn har jo vært en mangelvare..
Gammel 03-09-2008, 11:14   #5
Medlem

spira sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: akershus
Meldinger: 192
spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.

Det må jeg si,ikke rart du har bryst spreng da nei..300 ml det er mye
skjønner godt at du er trøtt,håper du fikk sove litt etterpå da
Gammel 03-09-2008, 12:04   #6
Medlem

Melin sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 313
Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.

Jeg fikk sove etter pumpingen ja. Men, herlighet jeg er trøtt i dag altså.
Når jeg var ferdig med å pumpe så hadde jeg tilsammen over 500 ml. Kjekt å ha et lager i frysern. Men, jeg håper jeg får sove hele natten snart....

Melin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 12:18   #7
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 1,005
Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.

Oj! Du produserer mye melk! Jeg pleier å pumpe meg rett før jeg går og legger meg om kveldene (ca kl 22). Snuppa får siste kveldspupp ca kl 19:15, noen ganger har det hendt at hun har vært i seng til kl 18:00. Da MÅ jeg pumpe hvis ikke får jeg kjempebrystspreng om natten. Men jeg produserer nok langt i fra så mye som deg Det er jo veldig greit å ha melk i fryseren!
Gammel 03-09-2008, 14:11   #8
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Det er jo deilig å vite at man har nok, da! Og godt å kunne få til å pumpe
(hilsen hun som er ørlite misunnelig på de som faktisk får til det pumpestyret )
Gammel 03-09-2008, 14:15   #9
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,347
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var ikke lite melk du produserte

Jeg sliter også med spreng om natten. Jeg pumper alltid før jeg legger med ca kl 22 og hvis jeg våkner senere enn kl 2 holder jeg på å sprenge.. Utrolig kjedelig å våkne av spreng når snuppa faktisk sover lenge for en gangs skyld
Gammel 03-09-2008, 14:58   #10
Seniormedlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,630
Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.

Heldigen du ! Jeg har ALDRI spreng , og når jeg pumper er det bare skvetter som kommer ut Herlig for deg å vite at du har mye melk.Føles ikke sånn her
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:22.