|
 |
|
27-08-2008, 09:27
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,690
|
God morgen!
Sitter her og gjesper, mens Tobias er kjempevåken og leker og styrer på her.
Var så stolt av han i går da han demonstrerte for hele barselgruppa og helsesøster koss det skal gjøres med snuing. Snudde seg først fra rygg til mage, så mage til rygg og sånn holdt han på frem og tilbake. Et lys gikk virkelig opp for han for et par dager siden. Han får jammen trent magemusklene sine nå!
Idag tror eg ikkje vi skal noen ting. Bortsett fra sånne kjedelig ting som husarbeid da  men det må til det òg!
|
|
|
27-08-2008, 10:10
|
|
|
Supermedlem
Sted: Rogaland
Meldinger: 699
|
nå har jeg lakt Georg igjen! Så nå sidde jeg her å fylle ut barnehage papirer!  Gure meg veldig til den tiden kommer! ellers i dag skal jeg bare slappe av å kose meg inne me georg! kjenner at jeg er litt sliten for tiden! Så i dag her jeg låv å bare være inne!
|
|
27-08-2008, 11:02
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 580
|
Da har vi vært på forsinket 5mnd kontroll...
Vekt: 8880gr
Lengde: 66,7cm
Vaksina gikk greit, men snuppa ble voldsomt sutrete med en gang etterpå.. Så nå ligger hun i min seng og sover...
Har vi den største marsbabyen????
Blir rolig og stille i dag her, kanskje litt husarbeid om jeg gidder...
|
|
27-08-2008, 11:57
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Enebakk
Meldinger: 1,934
|
Hei jenter!
Nå har vi kommet inn i en fin rutine syns jeg..Tobias legger seg rundt halv ni-9,og står opp i 8-tiden morgenen etter.Får grøt og frokost,mens storesøster gjør seg klar for skolen.Sambo følger storesøs,og innen han har kommet hjem til ca kvart over ni,så er Tobi stelt og mett,og klar for soving i vogna.Så legger mamman seg en times tid,mens pappan er oppe med Tobi (som stort sett sover),også står mamman opp ca 11-halv tolv,da legger pappan seg til ca halv ett,også henter han storesøster på skolen.Sånn går no dagan!
Han spiser godt om dagen,selv om han fortsatt er litt tett i nesa.Men tror det er på vei vekk!
Koser oss maaaasse!
Englejenta: Fine mål på henne!  Tror Brummas lille gutt er over 9 kg?
Mira: Flinke Tobiasen din!
Blobbå: huff,det barnehage-greiene fortrenger jeg foreløbig..  Vet ikke hva vi skal gjøre jeg.Må få meg jobb først og fremst egentlig..
|
|
|
27-08-2008, 12:01
|
|
|
Supermedlem
Sted: sørlandet
Meldinger: 550
|
Hei og hopp alle sammen
Mira: skjønner du er stolt av lillegutten din. Han virker til å være tidlig ute med det meste og det er jo artig 
Blobbå: Lov å være inne å slappe av. Hvorfor springe rundt å stresse i permisjonstiden? 
Englejenta: Håkon og ble litt sutrete etter vaksinen. Stor og god jente du har. Slik skal det være. Mye å ta i, mye å være glad i
Idag skal jeg gjøre husarbeid. Fylle ut papirer på livsforsikringer og barneforsikring. Har barneforsikring, men skal bytte. Dyrt med livsforsirking ass. Men i og med at vi bygger hus og er blitt minusmillionærer og ikke gift enda, er det en sikkerhet jeg håper vi aldri får bruk for.
|
|
27-08-2008, 12:31
|
|
|
Seniormedlem
Meldinger: 1,690
|
Føler ikkje han er så tidlig ute med mye eg. Han har slitt lenge med å snu seg på magen, eller, ihvertfall ikkje ha villet det fordi han hater å ligge på magen. Men når han endelig klarer det, klarer han jo å snu seg tilbake og videre rundt og sånt òg, så det gjør vel opp for det.
 har sååå lyst at han skal sitte seg opp nå eg, sånn at eg kan montere høystolen hans og begynne å bruke den til mating  Flere som er litt utolmodige?
Kan nesten ikkje vente til han begynner å krabbe, og gleder meg til å krabbe rundt på gulvet og utforske stuen sammen med han på bakkeplan!
|
|
|
27-08-2008, 12:56
|
|
|
Supermedlem
Sted: Rogaland
Meldinger: 699
|
Ja jeg og gleder meg til han begynner å krabbe. Nå snur han seg bare rundt å rundt på gulvet å åler jeg litt frem over! men det går mest rundt å rundt. Blir helt svimmel av å se på han. tihi Off jeg er trøtt i dag. Har fått dysjet å nå sidde eg bare rett opp å ned på rumpa!
Englejenta: Så store hun har blitt! Men det er gått at di vokser  Jeg tror Georg er minst her inne viss vi ser på vekten hans på 5mnd kontrollen! Vekt 7050gram
|
|
27-08-2008, 13:24
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 1,005
|
Vi var og tok vaksiner i går, og i dag har hun feber
27-08-2008, 13:49
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
|
Englejenta og Kii: god bedring til begge gullene, stakkars, det er kjedelig når de reagerer, men så lenge de får i seg nok væske og har det ellers ganske greit går det jo forholdsvis fort over, håper jeg!
Håper alle har en avslappende dag - jeg var hos fysioterapeuten i dag, og han skal ringe til legen min for å legge en plan for ryggen min, tror jeg skal ta røntgen og sånt. Han mente at jeg har noe betennelse, og noen skiver iklem, men ingen prolaps. -om det har noe med bekkenløsningen, eller om jeg ikke har det lenger sa han ikke noe om, men jeg har fortsatt problemer både med symfyse og IS leddene, så det er nok ikke helt bra enda, nei.
Etterpå tok vi en kjapp tur på jobb for å spise lunsj, men det var tydeligvis ikke så populært hos minsten, så jeg rakk å kibbe i meg et rundstykke og et glass juice før vi måtte kjøre litt bil (og da sovnet han, gitt - supertrett som han var)
|
|
|
27-08-2008, 15:32
|
|
|
Supermedlem
Sted: Buskerud
Meldinger: 713
|
Vi har vært en tur i barnehagen, og fått fikset papirer på gradert uttak av foreldrepenger på de resterende 21 ukene av permisjonen. Så jeg skal på jobb igjen 9 oktober. Det blir spennende. Ellers så sov ikke lillemann i det hele tatt da vi var der, så han overskred sovetida si med over 2 timer. Gosj! Nå sover han godt i vogna da, og har ikke tenkt å vekke han før jeg må.
God bedring til de små som ikke er i form.
Mira: Vi har begynt å sitte litt i den vi da, men er ikke så lenge til han her sitter selv da. Bruker den kun til å spise grøten i, og det tar kanskje 10 min, så er det opp av stolen og over i fanget. Dere velger selv da dere putter han oppi stolen.  Et lite tips da, kan være greit at han ikke blir sittende over på ene sida - lener seg over på en måte - da kan du eventuelt støtte opp litt med en pute el lignende. Vi har øvet litt over flere uker vi, tatt han vekk fra stolen igjen da vi ser at det ikke funker å bruke den (mest fordi han virret med hodet hit og dit og ikke klarte å holde fokus på å spise mat). Da gikk vi over til vippestolen igjen, også prøvde vi igjen i høystolen etter en uke og da gikk det bedre. Så dårligere en liten stund osv.. Men nå spiser vi lunsj i høystol og kveldsmat i vippestol. Funker kjempefint her.
Mindy: Forsikringer er lurt å ha! Det har vi i hue og ræva for å si det sånn. Livs-. ulykkes-, gjelds-, og barneforsikring. Hva slags barneforsikring har dere valgt? Dvs hvilket selskap?
 |
|
| Diskusjonsverktøy |
|
|
| Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:24.
|