I dag skal vi på langtur! Helt til Arendal skal vi, det er ca en tre timers biltur (en vei) så langt har vi aldri vært med vesla før (med bil). Er litt spent på hvordan dette vil gå for mannen slutter jobb kl tre og vi må være der kvart over seks. Lite tid til stopp altså.

Kryss fingrene for at det går bra! Vi skal til barnelege for å sjekke denne her hostingen hennes igjen. Ettersom det er "astmalignende" så vil jeg at de tar tak i det tidligst mulig. Jeg var hos min allergispesialist og han mente på at vi burde oppsøke denen barnelegen i Arendal.. Huff, spent, bekymret, nervøs, og kjenner et suuuug i magen! Håper hun sover massei bilstolen

Og hun som vanligvis krever et stopp til kristiansand...
Hvorfor våkner hun alltid kl seks når JEG skal opp med henne?

Likegreit at hun gjorde det for i dag fikk hun mat en time tidligere.. På denne måten får hun mat før vi drar og ikkemidt i bileturen (vi har jo ikek tid til å stoppe alikevel...).
Åja! Forressten! I går fikk hun smake mammas kyllingsuppe! Jeg silte av kraften og plukket ut gulrot, potet og kålrot som jeg moset til henne med stavmiksern. Kan dere fatte det- dette kunne hun ha! Hun som ikke liker middag, som spytter ut, brekker seg og spyr (en stund etter mat pleier det komme opp igjen) av disse middagsglassene kunne ha kyllingssuppe!

Foreløpig har hun ikke fått vondt i magen (har vært VELDIG bekymret om det pga blandingsmat+at det er kålrot i det) og i dag skal hun få litt til før bilturen.