Jeg hadde akkurat vært innom apoteket og skulle kjøre til kiosken på vei hjem som har verdens beste baguetten

for å kjøpe meg en baguett, og jeg svinger i rundkjøringa en kilometer fra der så syns jeg bilen vingler så fælt.. Sikkert bare vinden, tenker jeg og kjører videre.. Men en tung lyd dunker til bilen min og bilen blir mer og mer vinglete

, og så blir det så vemmelig og kjøre så jeg stopper på en busslomme for å sjekke at det er noe baki bagasjerommet som dunker.. Sikkert bare hodet mitt, tenker jeg da som syns bilen min er sånn.. (hender nemlig at jeg brått kan få for meg sånne ting når det blåser

) Men neida, på bakhjulet ser jeg en stang som henger ut som hjulet også skal være fast på

Bare å glemme at jeg kjører videre nå altså.. Med minstemann i baksetet også, så står jeg der da.. Er skummelt å sitte i bilen, for hver gang en lastebil kjører forbi, så føles det som hele bilen skal velte.. Ringer pappa og sambo da, som jobber like ved, og de kommer og henter bilen min.. Og det er visst en sånn balansegreie som har gått ja.. Ser ut til at den har rusta av.. Kan hvertfall ikke vært noe jeg har gjort, for har ikke kjørt på ting eller kjørt av veien på lenge

Ble mobbet for det en periode jeg var veldig uheldig
Mens pappa og sambo tar med seg bilen min på jobben med lastebilen, så sitter jeg og Bejamin på onkelen min hjem. Er virkelig godt å ha familie rundt seg som bor like i nærheten når ting som det skjer og en står fast..

Tar gjerne et par timer om Falken skulle kommet..
Men nå ønsker jeg meg virkelig en ny bil.. Begynner å bli gammel og slitt den jeg har, og nå begynner ting sakte men sikkert å ryke på den, så jeg tør ikke kjøre med ungene i den lenger.. Men må vente til jeg får meg jobb da etter permisjonen.. Kan vel neppe få lån på bil nå om jeg ikke har jobb? Vi er helt avhengige at to biler.. Men fram til det tror jeg heller låner biler eller tar buss altså..