Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 12:21   #1
Supermedlem

surremor sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 669
MP Rating: 0% (0)
surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.
Opplevde noe vemmelig idag

Jeg hadde akkurat vært innom apoteket og skulle kjøre til kiosken på vei hjem som har verdens beste baguetten for å kjøpe meg en baguett, og jeg svinger i rundkjøringa en kilometer fra der så syns jeg bilen vingler så fælt.. Sikkert bare vinden, tenker jeg og kjører videre.. Men en tung lyd dunker til bilen min og bilen blir mer og mer vinglete , og så blir det så vemmelig og kjøre så jeg stopper på en busslomme for å sjekke at det er noe baki bagasjerommet som dunker.. Sikkert bare hodet mitt, tenker jeg da som syns bilen min er sånn.. (hender nemlig at jeg brått kan få for meg sånne ting når det blåser ) Men neida, på bakhjulet ser jeg en stang som henger ut som hjulet også skal være fast på Bare å glemme at jeg kjører videre nå altså.. Med minstemann i baksetet også, så står jeg der da.. Er skummelt å sitte i bilen, for hver gang en lastebil kjører forbi, så føles det som hele bilen skal velte.. Ringer pappa og sambo da, som jobber like ved, og de kommer og henter bilen min.. Og det er visst en sånn balansegreie som har gått ja.. Ser ut til at den har rusta av.. Kan hvertfall ikke vært noe jeg har gjort, for har ikke kjørt på ting eller kjørt av veien på lenge Ble mobbet for det en periode jeg var veldig uheldig

Mens pappa og sambo tar med seg bilen min på jobben med lastebilen, så sitter jeg og Bejamin på onkelen min hjem. Er virkelig godt å ha familie rundt seg som bor like i nærheten når ting som det skjer og en står fast.. Tar gjerne et par timer om Falken skulle kommet..

Men nå ønsker jeg meg virkelig en ny bil.. Begynner å bli gammel og slitt den jeg har, og nå begynner ting sakte men sikkert å ryke på den, så jeg tør ikke kjøre med ungene i den lenger.. Men må vente til jeg får meg jobb da etter permisjonen.. Kan vel neppe få lån på bil nå om jeg ikke har jobb? Vi er helt avhengige at to biler.. Men fram til det tror jeg heller låner biler eller tar buss altså..
Gammel 02-09-2008, 12:32   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Opplevde noe vemmelig idag

*sjokkert* Godt det gikk bra da Surremor! God med familie rundt seg ja!

Måå det være en splitter ny bil da? Kan jo være noe "Nyere" mens dere venter? Vi har kjøpt flere "nye" biler brukt

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:02   #3
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 699
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

hehe gått at det gikk bra!

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:04   #4
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 664
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.

Fytti katta så skummelt! Det er det værste jeg vet når noe skjer med bilen! Nå blir det bare å sette i gang surfinga og lete etter ny bil tenker jeg!
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:17   #5
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Sånt er kjempeekkelt, og jeg syns nesten det er verre å oppleve slikt når man har med seg barna.
Godt du stoppet for å se hva det var!
Lykke til i jakten på ny bil!
Gammel 02-09-2008, 14:29   #6
Supermedlem

surremor sin avatar

surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.

Ja det var godt jeg la merke til det før det gikk virkelig galt.. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg hadde kjørt de turene jeg hadde tenkt på den idag Ekstra skummelt når lillegutt var med..

Nei nå vil jeg bare ikke kjøre den lenger.. Kommer rare lyder fra den, klutshen begynner å bli gal, brekket har også sluttet og fungere.. Den blir nok ikke EU godkjent når jeg skal til det i Oktober heller tror jeg.. Måtte fikse mye på den til sist kontroll, til veldig dyr pris.. Så nesten billigere å kjøpe ny uansett.. Den siste tiden nå så er det noe med den hele tiden.. Det blir reparert, så er en ny ting som streiker.. Ender nok opp på skroten den nå Har hatt den siden ungdomstiden jeg altså, så på tide å bytte den ut Mange minner med den da..

Trenger ikke være helt ny bil, men en nyere enn det jeg har.. Sånn rundt hundre tusen får jeg jo mye greit for.. Men tror du jeg får lån på meg på det uten jobb enda? Får nok arbeidsledighetstrygd etter permisjonen tenker jeg fram til jeg finner meg noe (jobben min ble lagt ned midt i svangerskapet mitt)..
Gammel 02-09-2008, 14:49   #7
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 664
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.

Kommer nok litt ann på den øvrige øko. situasjonen, og hva du arbeider som, om det er lett å få jobb ol. Hvis du sier at du alt er i gang med jobbsøking og tar sikte på å være i jobb når permisjonen slutter kan det fort gå greit!
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:53   #8
Supermedlem

surremor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Krims Vis post
Kommer nok litt ann på den øvrige øko. situasjonen, og hva du arbeider som, om det er lett å få jobb ol. Hvis du sier at du alt er i gang med jobbsøking og tar sikte på å være i jobb når permisjonen slutter kan det fort gå greit!
Ja det går hvertfall ann å prøve hvertfall Har begynt å titte på jobber også, og har et håp om å få en som starter i februar..
Gammel 02-09-2008, 22:10   #9
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,831
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres ut som det bør bli ny bil på deg, ja....

Flaks at det gikk så bra som det gikk!
Gammel 02-09-2008, 22:46   #10
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Enebakk
Meldinger: 1,934
Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.

Huff,så ekkelt!
Godt at det gikk bra!

Kilokrig:1.delmål -15kg.
-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:45.