Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-07-2008, 20:58   #1
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,850
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Presentasjons tråd

Nick på sm:
Alder:
Sivilstatus:
Yrke:
Antall barn (gjerne også alder):
Hvordan bor jeg:
Mine interesser:
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre:
Gammel 21-07-2008, 21:06   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,850
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjons tråd

Nick på sm: Lucifine
Alder: 29
Sivilstatus: Gift på fjerde året
Yrke: Butikkdame
Antall barn (gjerne også alder): Ei herlig jente!! Født 15. Mars 2008
Hvordan bor jeg: I en enebolig på landet
Mine interesser: musikk, film, tv, lese, være med venner, god mat og være på nett.
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: spontan, ærlig, vimsete, utålmodig, organiseringsfreak

Sist endret av lucifine; 21-07-2008 kl 21:48.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2008, 21:13   #3
Supermedlem

lineej sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 1,083
MP Rating: 0% (0)
lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.

Nick på sm: lynette
Alder: 34 (født 73)

Sivilstatus: Gift

Yrke: Driver egen virksomhet, nettbutikk. Utdannet ingeniør

Antall barn (gjerne også alder): 2, gutt 4 år, jente 4 mnd

Hvordan bor jeg: I en enebolig med stor hage på landet. Vi holder på å renovere huset.

Mine interesser: - utover barn og familie er Oppussing, interiør, matlaging, shoping.

Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: Optimist, må planlegge alle gjøremål i detalj, engasjert og blid.
Gammel 21-07-2008, 21:18   #4
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,826
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

Nick på sm: Miraluca
Alder: 27
Sivilstatus: Gift
Yrke: heltidsmamma, forhåpentligvis snart student igjen
Antall barn (gjerne også alder): 1 (4mnd+)
Hvordan bor jeg: I en selveierleilighet i lavblokk (håper virkelig vi klarer å selge denne og få oss noe større om ikkje så lenge!)
Mine interesser: Musikk, data, brettspilldilla, bake..
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: rotete, rar, ansvarsbevisst, ærlig, forelska
Gammel 21-07-2008, 21:20   #5
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 789
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

Nick på sm:Blobbå
Alder:25
Sivilstatus:Samboer (forlovet)
Yrke:Produksjonsmedarbeider
Antall barn (gjerne også alder):1 født 20.03.2008 å 1 stesønn på snart 12
Hvordan bor jeg:I hus 5 min frå byen som vil holde på å pusse opp! overtok det i desember!
Mine interesser: Lillemann, biler, håndarbeid, film, familie, venner
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: Kreativ, hjelpsom, glad, litt gal å sta

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2008, 21:27   #6
Medlem

@Lind@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 310
@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.

Nick på sm: Rosmarin
Alder: 33
Sivilstatus: Samboer
Yrke: Hjemmeværende ufør
Antall barn (gjerne også alder): 1. Prinsessa ble født 19. mars 08
Hvordan bor jeg: I en 4-mannsbolig, håper vi flytter i enebolig snart
Mine interesser: Snuppelure, teater (er sufflør), vennene mine, scrapping ect.
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: Tålmodig, snill, ærlig, systematisk
Gammel 21-07-2008, 22:13   #7
Medlem

Ninja75 sin avatar

Meldinger: 360
Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.Ninja75 har mye å være stolt av.

Nick på sm: Ninja75
Sivilstatus: Samboer
Yrke: Styrer i barnehage
Antall barn (gjerne også alder): 3, gutt på 6, jente på 4 og straks 4 mnd.
Hvordan bor jeg: Leier nå hus, men holder på å bygge enebolig på landet
Mine interesser: akkurat nå er det interiør, men liker også godt å drive med handarbeid, men blir liten tid til det nå.
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: Glemsk, snill, tålmodig, sjenert og hjelpsom.

Ninja75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2008, 22:17   #8
Supermedlem

mindy27 sin avatar

Sted: sørlandet
Meldinger: 576
mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.

Nick på sm:mindy
Alder:27 (snart 28)
Sivilstatus:forlovet
Yrke:barnevernspedagog
Antall barn (gjerne også alder):Kun Håkon 4 mnd+2 uker
Hvordan bor jeg:i en grotte, men holder på å bygge hus.
Mine interesser:Håkon, min samboer, være med venner/familie,husbygging og skaffe meg ny jobb
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre:huslig, organisert, sta, distre til tider (ikke ammetåke, er kronisk) og sosial.
(Føler meg skikkelig kjerring her når jeg ser helheten i beskrivelsen av meg selv)
Gammel 21-07-2008, 22:19   #9
Seniormedlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,647
Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.Salt har en strålende fremtid.

Nick på sm: Salt
Sivilstatus:Samboer
Yrke:Reisekonsulent
Antall barn (gjerne også alder):Thea 3år og Ulva 4mndr
Hvordan bor jeg:Sandnes
Mine interesser:Håndball, venner , kafebesøk, spill, musikk og film
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre:Snill, hjemmekjær, utadvendt, sta og ærlig
Gammel 21-07-2008, 22:35   #10
VIP-Medlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 5,074
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick på sm:Krissie
Alder: 28
Sivilstatus: gift (2005)
Yrke: førskolelærer
Antall barn (gjerne også alder): Snuska 22mnd, Klumpen 4mnd
Hvordan bor jeg: I en enebolig ute på jordet
Mine interesser: ungene, kortlaging, nettsurfing... også hadde jeg brevskriving som hobby en gang, men den har det blitt lite av...
Beskrive meg selv med fem ord eller mindre: surrehaue, blid, litt glemsk...
Men snill og grei sånn alt i alt.
Filleren, nå ble det MER enn fem ord, men det får bare være!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:48.