Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2009, 08:47   #1
Seniormedlem
 
Simba77 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,098
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Reaksjon på grøt,vaksine eller noe annet?

Snuppa fikk vaksine for annen gang i går.Snakket litt med helsesøster om at Mariell har sjelden avføring og at den fort blir hard når jeg prøver grøt.Fikk derfor anbefalt å prøve 6mndgrøt som inneholder mere fiber.Hun fikk tynn,tynn grøt av 30ml klokka 1830.

Klokka 23 våknet hun for første amming.Rapte henne og la henne ned igjen.Gikk 10 minutter og hun begynte å sutre å bli urolig,prøvde mere pupp men hun snudde seg bort og kavet.Vi trodde det var reaksjon på vaksina og vurdere stikkpille.Men før vi rakk det så spydde hun og brekte seg store mengder i 5 minutter.

Har opplevd dette før,og trodde det bare var luft under melka som kom opp.Det gikk 20-25 minutter og hun begynnte å spy å brekke seg igjen,kom tilslutt bare slim også ingenting men hun brekte seg lenge etter det var tomt.

Hun sovnet ganske raskt etterpå,våknet 2 timer senere og vi har stort sett ammet hele natta(har jo forlite mat fra før,så hjelper det ikke når hun spydde opp så mye)
Hun har ikke spydd mere og er i fin form,om enn litt sulten.

Hva kan dette være?utelukker spysyken,da alt var over på 1 time.Glutenalergi tviler jeg også på da hun har fått malt uten reaksjon.

Reaksjon på vaksinen?lell om hun ikke fikk den reaksjonen sist?
Ble 6 mndgrøten for tungfordøyelig så den kom opp igjen?tørr jeg å prøve den igjen i dag?

Begynner snart å tvile på om jeg får begynnt med grøt til snuppa her,har vært av og på i 2 mnd snart nå..
__________________
november-05,ei bittelita jente født 12 februar-09,2230 gram og 48 cm
Simba77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com