Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2008, 13:46   #1
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,690
MP Rating: 0% (0)
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.
rød rundt munnen

legger denne begge stedene

Har babyene deres noen gang reagert på noe med å bli rød rundt munnen?

Tobias ble det, litt hissig rød, såg litt ut som eksem av et eller annet slag, for et par dager siden. Så var spørsmålet, hva gjor det...

Det kom ganske snart, rundt en halvtime, etter at han hadde sittet og kikket i ene pekeboken sin, en sånn med tykke pappsider. Han spiste endel på hjørnene på den, så eg tok den fra han etter en stund, men lurer på om han kan ha reagert på noe stoff den avgav på en eller annet måte? Er dette sannsynlig?

Andre alternativet mitt er det nye innskuddet i kosten. Dette var 3.dag eg hadde gitt litt av nye grøten hans, Havregrøt med Banan og aprikos for 6.mnd.
-Han har spist småfolk sin mais og havre en stund, så eg tror han skulle være vant til havre først, det er sannsynlig, sant?
-Banan har han fått ganske mye før, både ren banan i feederen, mos med banan og andre ting og Hipp sin risgrøt med banan og fersken.
-Aprikos har han aldri spist før, men hvor mye aprikos kan det være i 1måleskje med havregrøt for dagen? Nok til å få en allergisk reaksjon?

Synes det er litt vanskelig å finne ut av
Har ikkje gitt han noe nytt ellers i det siste, pleier være ganske flink å unngå å gi mye nye ting samtidig syns eg.
Hvor lenge er det lurt å vente mellom hver ny matvare når de er over 6mnd forresten? (tobias blir 6mnd på søndag).
Tenker liksom at hvis det skal gå lang tid mellom hver matvare hele veien oppover til et år, blir det mye å tenke på, men det er vel kanskje måten å gjøre det på?

En annen ting..middagsmat som kommer ferdig på glass er jo det ganske mange ingredienser i, spesielt 6 og 8mnds glassene. Hvordan funker det da? og hvordan vet en hva de reagerte på i de siden det gjerne blir en haug med nye ting samtidig? Alt en vet er vel bare at "den middagen tålte h*n ikke så godt"..?

Nå er ikkje akkurat det et problem her, siden kun min hjemmelagde middagsmat er god nok, men har jo lyst å prøve litt forskjellig av og til, spesielt hvis vi f.eks er ute å spiser et sted hvor de tilbyr barnematglass òg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:28.