Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-08-2008, 08:45   #1
Supermedlem

mindy27 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: sørlandet
Meldinger: 542
MP Rating: 0% (0)
mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.
Skryt fra meg til min lillegutt

Jeg vil gjerne hive inn noen ord om lillegutten min og skryte litt av han. Jeg har vært litt negativ i det siste pga mye som skjer rundt oss og med oss. Er mye for en nybakt mamma å tenke på med ang lillegutten vår, husbygging, huslån, økonomi og det som innebærer å bli voksen Vi har hatt en del problemer som amming, KISS, hørsel, mat generelt, soverutiner o.l. Det har hele tiden vært utfordringer på vår vei. Men jeg må si lillegutten vår er bare helt nydelig og utrolig flink med tanke på hva han har gått gjennom med tanke på KISS. Han har tatt igjen masse og nå snur han seg til begge sider (før var det kun venstre side som gjaldt), og han har nå funnet ut hvordan han selv snur seg fra rygg til mage. Han er blitt sterk i rygg og ben og vil stå masse Han er en stor sjarmør med masse godt humør. Han er bare skjønn og god gutten min og mammaen må bli flinkere til å skryte av sitt lille vidunder som blir stor sååå altfor fort. Måtte bare få sagt det
Gammel 28-08-2008, 09:16   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,435
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skryt fra meg til min lillegutt

Så godt å høre, vennen!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 14:22   #3
Medlem

Suadela sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 167
Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.

Du er ikke den eneste som "glemmer" slikt i en hektisk hverdag.
Noen ganger må jeg liksom ta meg litt i det selv, og kommer jo alltid frem til
hvor fantastisk herlig, lita jente jeg har, som er sååå flink,
og god og smilende og snill og grei og... og...
Don't get me started. Nå må jeg gå å pjuske litt på henne

Suadela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 15:26   #4
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,758
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Ikke sant de er herlige?

Og ja, det er lett å glemme det midt oppi alt annet som skjer, og plutselig har man en 14 åring som nesten ikke kommer hjem til middag...

-du kan jo gjøre som en venninne av meg- ta en fast kosehalvtime på ettermiddagen, bare for å kose og snuse inn den deilige duften av liten bebis - om ikke lenge er den lukten bare et minne, og den myke, deilige kroppen mer og mer senesterk og viljestyrt...
Gammel 28-08-2008, 17:18   #5
Supermedlem

mindy27 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: sørlandet
Meldinger: 542
mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.mindy27 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av lied74 Vis post
Ikke sant de er herlige?

Og ja, det er lett å glemme det midt oppi alt annet som skjer, og plutselig har man en 14 åring som nesten ikke kommer hjem til middag...

-du kan jo gjøre som en venninne av meg- ta en fast kosehalvtime på ettermiddagen, bare for å kose og snuse inn den deilige duften av liten bebis - om ikke lenge er den lukten bare et minne, og den myke, deilige kroppen mer og mer senesterk og viljestyrt...
Det var et godt og søtt råd og gjett om jeg skal begynne med det
Gammel 28-08-2008, 17:52   #6
Supermedlem

Cayenne sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Hamburg
Meldinger: 662
Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.

Det var et godt råd, Lied!! Skal jammen jeg også gjøre. Føler ofte at jeg har han mye, siden vi ammer, men samtidig føler jeg at han ligger en del på leketeppet sitt alene for jeg vil ha tid til å gjøre andre ting. (og får sefølgelig litt dårlig samvittighet for det han må jo få leke seg og trene) I allefall, i dag, når jeg så H&A på tv og han lå på gulvet (og så på tv.. - lille tv-slaven til mamma ), så fant jeg ut at han kunne jo ikke ligge der nede, mens jeg satt i sofaen, så jeg tok han opp til meg og holdt han i armene mine - så deilig! Bare en liten hverdagskos som jeg vet at jeg vil for alltid huske og sette pris på

Anyways, flott at du skryter av lillegutten din, Mindy
Gammel 29-08-2008, 00:31   #7
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Enebakk
Meldinger: 1,908
Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.

Jeg har tenkt masse på hvor fort tiden går i det siste jeg og.Nesten så jeg får panikk.. Man må passe på hver eneste dag,kose masse med babyen sin.Plutselig blir de store,og begynner på skolen,konfirmeres og så har du plutselig barnebarn!
Satt å så på litt bilder fra han var nyfødt i stad,og ble jo helt sentimental..Og babysyk!

Kilokrig:1.delmål -15kg.
-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 01:21   #8
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,753
MP Rating: 100% (1)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Skryt fra meg til min lillegutt

ja tiden fyker av sted. så flink han har blitt

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:56.