-hodet mitt er fullt av bomull, men heldigvis er nesen fri og klar, tørrhoster en del, og har vært alene med barna i dag....
Mannen forsvant på jobb i natt klokken 3, og jeg sov skikkelig elendig siden jeg er så sausa..
Men, barna har egentlig vært innmari ålreite å ha med å gjøre i dag, minstemann tok seg en lang blund på morgenkvisten fra 9 - 11, mens storebror spilte pc-spill uten å bli sinna eller sur (som han så ofte pleier)
Så gikk vi en tur ut etterhvert, storebror syklet, minsten sovnet litt igjen, og deretter var vi i bursdagsfeiring til min lillebror (ikke så liten, da, bare 4 år yngre

) hvor barna (mine 2 nieser også) fikk prøve wii og fikk gele, sjokoladekake, en pose fox og en pose twist på deling - så man kan si at storebror ser omtrent slik ut nå:

Nå skal han gå opp med pappaen og legge seg, så skal jeg vel snart vekke minsten i fra bilstolen på gangen, skifte på pysj og få lagt han. -deretter skal jeg grave frem massevis av medisiner og putte i meg det jeg trygt kan putte i meg og surfe meg litt videre i mellomtiden.