Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 14:00   #1
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Søndagsskravling!

Hvor er dere i dag og hva står på tapeten??

I dag har jeg vasket ut av komfyren. Er jo ikke lenge siden sist jeg gjorde det da brannvarseleren ble utløst sist uke men i dag tok jeg en skikkelig rundvask. Fikk mannen til å skru ut noen skruer i døren slik at jeg kunne vaske begge sider av de glassplatene i døren (det har vært en stripe der i evigheter etter noe vann som har rent i mellom dem) og til å skru av bakplata inni slik at jeg kunne komme til og vaske viften der bak. Så tok jeg av vrierene og vasket bak dem, tok ut skuffa og vasket ut av den samt under og rundt inni der. vasket gulvet under komfyren, vifta over komfyren, vasken, benkene og bordet. Nå har jeg en lass med håndklær i tørketrommelen og når den er ferdig skal jeg vaske filler, mopper og flere håndklær tenker jeg. Skal piske på mannen og få han til å vaske litt gulv og sånt tenker jeg.. Så blir maskinen full

Hadde veldig lyst til å støvsuge men "noen" er plutselig veldig redd for lyden av støvsugeren.... Så jeg får finne ut av noe annet.. Skal jeg gidde vaske ut av kjøleskapet eller skal jeg la være og heller gjøre noe annet istedenfor?

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 14:51   #2
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,692
MP Rating: 0% (0)
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.
Sv: Søndagsskravling!

Går ikkje så mye i tapet her, mest i fliser
Har akkurat fuget flisene som vi la i går. Så nå vet vi hvordan det gjøres òg!
Og der våkna Tobias igjen, det ble en kort mammapause Men han kommer alltid først selvfølgelig!
Gammel 31-08-2008, 15:02   #3
Medlem

Shiny sin avatar

Meldinger: 317
Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.

Så flinke dere er da

Har ikke fått gjort så mye husarbeid. Passer lillebroren min denne helgen, men mannen min har jobbet hele helgen så det er koselig med litt selskap.

Akkurat nå sover Mikkel og lillebroren min spiller spill. Så nå hadde jeg muligheten til å få gjort litt her og dermed satte jeg meg her isteden

Vi skal ikke så mye i dag, bare være hjemme...

Men nå mååå jeg gå til støvsugeren
Shiny er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 15:12   #4
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

Shiny: kan eg spørre hvor gammel du er? Bare ble litt nysgjerrig siden du passer lillebroren din.
Eg har riktig nok en halvsøster på 2,5år da, og er selv 27, men det er fordi pappa er sammen med ei yngre dame. Mobber han litt med at han er pensjonist lenge før den jenta flytter ut av huset

Vi skal snart en tur på plantasjen og kjøpe inn litt hageredskaper til sameiet her sånn at vi kan få litt stell på planter og busker utenfor, så skal vi spise ute idag fordi vi ikkje kan lage noe mat på kjøkkenet før fugen har tørket. Tilslutt blir det et møte i menigheten vi går i før det er natt for Tobias og egentlig nærmer seg legging for oss òg. Så idag får eg ikkje fulgt så mye med her. Håper dere skravler masse likevel, sånn at eg kan kose meg med å lese når eg får tid Syns det er kjempekoselig å høre hva som foregår rundtom med dere!

Sist endret av Miraluca; 31-08-2008 kl 15:14.
Miraluca er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 15:30   #5
Medlem

Shiny sin avatar

Meldinger: 317
Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.Shiny er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Miraluca Vis post
Shiny: kan eg spørre hvor gammel du er? Bare ble litt nysgjerrig siden du passer lillebroren din.
Eg har riktig nok en halvsøster på 2,5år da, og er selv 27, men det er fordi pappa er sammen med ei yngre dame. Mobber han litt med at han er pensjonist lenge før den jenta flytter ut av huset
Jeg er 25. Lillebroren min blir 7 år i oktober. Mamma er 44. Det ble en skikkelig attpåklatt
Det er heller ingen i mellom oss. (Har skrevet i andre innlegg her at jeg har en søster, men hun er pappas og hans kone sin, så det blir vel halvsøster da)
Shiny er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 15:36   #6
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Ikkje like stor forskjell som mellom meg og min halvsøster da Eg har ei søster på 19år òg, og hadde en bror som ville vert 24 nå i mellom oss. I tilegg har nye dama til pappa ei jente fra før på ca 12år, men har ikkje så mye kontakt med de.
Gammel 31-08-2008, 15:38   #7
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

18 år mellom min halvsøster og jeg..

lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 19:40   #8
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

-hodet mitt er fullt av bomull, men heldigvis er nesen fri og klar, tørrhoster en del, og har vært alene med barna i dag....
Mannen forsvant på jobb i natt klokken 3, og jeg sov skikkelig elendig siden jeg er så sausa..
Men, barna har egentlig vært innmari ålreite å ha med å gjøre i dag, minstemann tok seg en lang blund på morgenkvisten fra 9 - 11, mens storebror spilte pc-spill uten å bli sinna eller sur (som han så ofte pleier)

Så gikk vi en tur ut etterhvert, storebror syklet, minsten sovnet litt igjen, og deretter var vi i bursdagsfeiring til min lillebror (ikke så liten, da, bare 4 år yngre ) hvor barna (mine 2 nieser også) fikk prøve wii og fikk gele, sjokoladekake, en pose fox og en pose twist på deling - så man kan si at storebror ser omtrent slik ut nå:
Nå skal han gå opp med pappaen og legge seg, så skal jeg vel snart vekke minsten i fra bilstolen på gangen, skifte på pysj og få lagt han. -deretter skal jeg grave frem massevis av medisiner og putte i meg det jeg trygt kan putte i meg og surfe meg litt videre i mellomtiden.
Gammel 31-08-2008, 20:57   #9
Supermedlem

Tiquie sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Klepp st
Meldinger: 949
Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.Tiquie har mye å være stolt av.

Da er vi to, Lied!!
Gammel 31-08-2008, 21:01   #10
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Stakkars dere!!! *god bedring*

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:40.