Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Lukket gruppe her på NM?
skal vi ha ting som de er? 2 5.56%
skal vi ha lukket forum på nm og ha mm som dagbok/galleri 31 86.11%
annet, vennligst spesifiser! 3 8.33%
Velgere: 36. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 12:20   #1
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,435
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
spørsmål ang nye gruppemuligheter på nm

Ok dere vi har vært masse frem og tilbake ang det private forumet, jeg lover dette blir min siste tråd om temaet og ber om alles deltakelise på denne siste spørrisen. Det virker som om nm har forstått at folk har behov for litt mer privatliv og har opprettet noe som de kaller for lukkede grupper. Dersom jeg har forstått riktig så er dette et slags "privat forum" innad nm. Hvordan er stemingen for dette? Føler selv at dette blir et slags forum kinderegg som oppfyller både kravene for privatliv med de som ønsker å holde seg på nm samt at vi alle liker oppsettet som er på nm mer enn mm. Men klart at dersom vi flytter tilbake til nm så kan mm få være aktiv videre? Vi som har gallerier og dagbøker kan jo fortsette å ha dem der dersom vi ønsker? Jeg for min del føler meg tryggere med å legge ut bilder på mm for det er så lite at folk gidder sannsynligvis ikke hacke det samt at det er drevet av oss, mao ingen storebror som passer på oss...

Dette er opp til dere jenter, vi må være over tjue for å få en lukket gruppe i nm. Stem i vei!! Spørrisen stenger om 14 dager.

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.

Sist endret av lucifine; 03-09-2008 kl 12:35.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 12:25   #2
Seniormedlem

brumma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,881
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (2)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.
Sv: spørsmål ang nye gruppemuligheter på nm

høres bra ut!!!!

Sindre 16.mars 2008 Markus 30.november 2006
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 12:26   #3
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 891
MP Rating: 0% (0)
Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.Kii har mye å være stolt av.

HVor stemmer vi?
Gammel 03-09-2008, 12:26   #4
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Midgard
Meldinger: 16,874
Blogginnlegg: 3
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror neppe noen hacker grupper her inne
Gammel 03-09-2008, 12:27   #5
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe dataen klikket så jeg fikk ikke lage spørrisen! hehe! knekker meg! Må kontakte modde jeg.. så kommer det etterhvert her..

lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 12:38   #6
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Pollen er herved åpnet! Tusen takk Helene Harefrøken!

Gammel 03-09-2008, 12:47   #7
Medlem

Jiin sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 458
Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.Jiin har mye å være stolt av.

Jeg synes det høres veldig bra ut med lukket forum her på nm. Da tviler jeg på at jeg kommer til å oppdatere meg på mm mere, rett og slett fordi jeg kommer til å glemme det. Jeg kommer ikke til å ha problemer med å legge ut bilder på lukket nm-forum, men jeg kommer nok ikke til å la dem bli liggende evig.

Oppsettet på nm er jo utvilsomt bedre enn mm, og jeg tror det blir lettere for meg å holde meg oppdatert om vi har en gruppe her.
Gammel 03-09-2008, 12:50   #8
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,758
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

-se hvor kjapp jeg er, Luci!! (gjør som jeg får beskjed om, vettu )

Jeg sliter fortsatt med å huske å gå inn på MM, så for min del er det veldig greit å ha lukket på NM.
-jeg kan imidlertid ikke love at jeg da vil bli noe bedre til å gå inn på MM, og det vil kanskje gjelde for flere, så MM vil nok bli en ekstremt lite aktiv plass? (eller?)
Hvis gruppen på NM er lukket kommer jeg nok til å legge bildene mine der, jeg tenker som så at det finnes enda såpass mange bilder mye lettere tilgjengelig der ute, at de som vil hacke en barselklubb for å finne bilder av barna våre vil bruke mer tid på å gjøre det enn det de vil få ut av det, gidder de virkelig det?
Gammel 03-09-2008, 12:57   #9
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Flinke du er Lied!

Gammel 03-09-2008, 13:05   #10
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 640
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

Det er det samme for meg bare jeg får være me dere

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:14.