|
 |
11-10-2006, 10:27
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,035
|
Suuuuutre, suuuutre, suuuuuuuuuuuuutre....
|
|
Tror snart jeg blir gal, jeg. Her sutres det nemlig i timesvis hver dag for tida  Mamma kan ikke være mer enn to skritt unna, og aller helst skal Bertram sitte på fanget med smokken og bare koooooooose. Da får jeg gjort mye i heimen
I dag kommer heldigvis nevøen min hit en tur, så kanskje bertram glemmer å sutre når han får noen å leke med?
Nå må jammen den tannebissen snart komme frem. Ellers kommer jeg nok til å ty til drastiske tiltak for å dra den frem for egen maskin
 *lurer litt på om sutringen skyldes grundig bortskjemming av førstefødte gullunge*
 Måtte bare få det ut før jeg klikker!
|
|
|
11-10-2006, 10:36
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 912
|
Sv: Suuuuutre, suuuutre, suuuuuuuuuuuuutre....
|
|
Hoffa  !
Håper nevøen kan muntre opp sutroberten, for det blir litt slitsom i lengden  . Etter en sånn dag har iallefall jeg gnagsår i øra!!!
Men på mandag blir det andre boller, da blir det hæla i taket og tenna i tapeten, ja!  (håper du ikke klikker før da  )
Har du forresten prøvd å legge biteringen litt i kjøleskapet - hvis han liker å tygge på en sånn?
|
11-10-2006, 11:09
|
|
Seniormedlem
Sted: Jæren
Meldinger: 1,719
|
|
|
Lykkeliten sutrer også mye for tida  Han har blitt enormt selskapssyk og vil helst at jeg skal leke han eller se på når han leker heeele tida
Hvis ikke så sutres det og klages det i former som: "Yaaayayayaaa, Baaabababaa, mæææmamamaaa til han tilslutt får til og grine på skikkelig og da setter han i et skikkelig hyyyyl
Selv om også tenner spiller inn vil jeg tro at Bertram kanskje lider litt av det samme selskapsyk-syndromet som Lykkeliten, og jeg antar det er forbundet med seperasjonsangsten de får rundt denne tida forbundet med sterkere vilje og større behov for å kommunisere(for Lykkeliten titter hele veien opp på meg med et "se på meg, mamma blikk og bable ivei)
Vel nå sover han heldigvis så da tror jeg jeg skal få meg en dusj mens jeg enda har sjans
|
|
|
11-10-2006, 17:14
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Didi
 *lurer litt på om sutringen skyldes grundig bortskjemming av førstefødte gullunge*
|
Da har isåfall jeg en sutrete, bortskjemt nr 2
Men dagene er heldigvis ulike. Noen dager er det bare sutring og kosing, og da får jeg ikke gjort noen ting. Andre dager er hun bare blid...og heldigvis var det idag, for vi har vært på shoppingtur til Stoff og Stil i Drammen
Håper Bertram og mamma'n snart får bedre dager !
|
|
|
11-10-2006, 17:15
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 992
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av popsinune
Da har isåfall jeg en sutrete, bortskjemt nr 2
Men dagene er heldigvis ulike. Noen dager er det bare sutring og kosing, og da får jeg ikke gjort noen ting. Andre dager er hun bare blid...og heldigvis var det idag, for vi har vært på shoppingtur til Stoff og Stil i Drammen
Håper Bertram og mamma'n snart får bedre dager !
|
signerer- om jeg saa mye som SNUR meg da kommer underleppa frem ja  Er sikkert alderen
|
|
11-10-2006, 17:25
|
|
Supermedlem
Medlem siden: May 2006
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 1,170
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Didi
|
Skal ha MYE oppmerksomhet her og ja  Helst absolutt hele tiden.. Blir ikke gjort mye husarbeid om dagen, nei
Håper det gir seg litt når tennene bryter gjennom da, Didi!

|
|
|
11-10-2006, 17:40
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 752
|
|
|
Ryddig og rent? Hva betyr det?? Har en sutreplutt for tiden jeg og. Takk og pris for oppvaskmaskin!!! Tror nok det er alderen ja, + tenner.
Håper det blir blidere dager i vente for oss alle.
|
|
|
13-10-2006, 10:02
|
|
Veteranmedlem
Sted: Bergen
Meldinger: 3,003
|
|
|
Vi hadde en sånn uke. Holdt på å bli  . Men det roet seg, og nå er han mye bedre. Så Didi det er håp.
|
|
13-10-2006, 11:12
|
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Ålesund
Meldinger: 446
|
|
|
Har noen sutredager her og jah!! Enkelte dager holder jeg på å bli fullstendig gal
Men, som regel hjelper det at han får sitte i tripp-trappen å se på når jeg gjør husarbeid  Helt til han blir lei av det også!!
Det roer seg vel om en stund

|
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Hybridmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:31.
|