Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2008, 23:11   #1
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Enebakk
Meldinger: 1,934
MP Rating: 0% (0)
Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.
Til dere som har svart på tråden om vonde ledd!

Fikk dere epidural under fødselen?
Eller spinal el.lignende?

Kilokrig:1.delmål -15kg.
-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:13   #2
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 753
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.
Sv: Til dere som har svart på tråden om vonde ledd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Aimy Vis post
Jepp... Mener du at det kan ha noe å si?

Sist endret av toneiren84; 25-08-2008 kl 23:20.
toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:20   #3
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.Aimy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av toneiren84 Vis post
Jepp...

-6,6 kilo!
Aimy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:21   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ikke svart, men har og stive ledd. Særlig anklene om morgenen. Har trodd at det var mbt skoene som gjorde det.. Blir sliten og stiv i ryggen og bena, men har avskrevet det som bl... Fikk kun lystgass og petidin.

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:29   #5
Medlem

Eia78 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 418
Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.

Jeg har ikke svart på vonde ledd tråden, men har vonde ledd i anklene etter fødselen. Aldri hatt det før. Ikke etter min første fødsel heller. Fikk epidural både da og nå med Mathilde.
Jeg må på en måte gå meg inn når jeg reiser meg før jeg klarer å gå vanlig.

Stolt mamma til Mathilde født mars 2008 og Leah Maria født/død november 2006.
Eia78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 01:01   #6
Medlem

Inga sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 139
Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.Inga er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Aimy Vis post
Ja jeg fikk epidural.

Jeg ble faktisk stukket to ganger, for legen traff ikke første gang (traff blodkar og da stoppet det).
Gammel 26-08-2008, 01:15   #7
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Kan dette ha noe å si tror dere?
Jeg fikk også epidural..og ble stukket 4 ganger før de traff..

-6,6 kilo!
Gammel 26-08-2008, 08:19   #8
Medlem

Nuppe sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 445
Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.Nuppe har en strålende fremtid.

jeg fikk ikke epidural...

Tobias 21.10.94
Teodor 02.03.08
Nuppe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 08:31   #9
Seniormedlem

Aimy sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Nuppe Vis post
jeg fikk ikke epidural...
Nei,da slår vi hull på den teorien med en gang

-6,6 kilo!
Gammel 26-08-2008, 13:32   #10
Seniormedlem

brumma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,903
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (2)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.

jeg fikk epidural begge gangene, og lystgass..

Sindre 16.mars 2008 Markus 30.november 2006
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

« Tutekopp | Mira! »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:36.