Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-08-2009, 13:26   #1
Medlem
 
månestråle 79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 69
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Tirsdag......

Hmmmm, ingen tirsdags tråd enno, eller???
Ja, ja alle er vel opptatt på treff.
Men snakk i vei
__________________
Stolt mamma til
Storebror 05
Lillebror 09




månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 13:30   #2
Medlem
 
månestråle 79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 69
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Sv: Tirsdag......

Er på jobb i dag og, men måtte nok heim å amme ein tur. Tassen vil fortsatt ikkje ha flaske av pappaen, what to do????????
Eineste så fekk i han flaske var mammaen min som passa han då me var på fest ei helg. Men kvifor gjer han forskjell?? Skjønner han at eg kjem heim med puppen berre han nekter å ta tillegg og grin
__________________
Stolt mamma til
Storebror 05
Lillebror 09




månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 14:27   #3
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 203
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Tirsdag......

Begynner å bli viljesterke disse små.

Men så kjedelig at han ikke tar flaske når du er på jobb. Det høres ikke helt enkelt ut.

Ellers har vel folk kost seg på treff tenker jeg ja. Veldig sporty av Timar å invitere syns jeg. Skulle gjerne ha vært der, men det var noe jeg måtte ordne i formiddag.

Ellers så fant P ut at han ikke ville sove etter mat kl. 03.30. Bysset en halvtime før han tilslutt sovnet kl. 05.30. Kjedelig at han har begynt å rote sånn med å være våken. Jeg syns det holder at han spiser ofte jeg...

Ellers tar vi det med ro hjemme. Mamma og pappa kommer en tur hit etter jobb og det er jo hyggelig.
__________________
f. 190309

Murbella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 14:49   #4
Supermedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,489
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tirsdag......

Vi har også urolige netter, våkner og er liksom ikke sulten, bare våken og prater!

Så koselig med treff, skulle gjerne bodd nærmere, bare ikke akkurat nå når det er så varmt og deilig
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 15:38   #5
Medlem
 
nenoda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.
Sv: Tirsdag......



Tusen takk for koselig treff i dag! Og nydelige skolebrød . Jeg falt veldig for manducaen så jeg tror nesten jeg må ha en sånn også, gitt... Tror nok mannen kommer til å foretrekke den. Gjør jo ikke noe å ha 2? Er veldig fornøyd med meitaien min også, altså.

Månestråle: Har du prøvd med litt sukkervann først på flaska? Og så bare bytte litt diskret etterhvert? Det er mitt eneste forslag.. Håper det ordner seg!
__________________
Mamma til verdens nydeligste gutt mars 09.


nenoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 20:45   #6
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 210
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Tirsdag......


4 TIMER tok det hos frisøren i ettermiddag og kveld. Det skulle tatt to. Sånn går det når man går med på å bli klipt av en lærling. I tillegg fikk jeg vite alt om privatlivet hennes, når jeg egentlig bare ville sitte og slappe av, så det var en blandet fornøyelse. Men ble da blond(ere) ihvertfall

Tusen takk for besøk i dag, veldig koselig å ha dere her!
__________________
Timar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 14:17   #7
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tirsdag......

da har vi vært hos Timar på treff. Kjempekoselig.

Månestråle. Tror neppe han gjør dette bevisst fordi han vet du kommer. Tror heller det dreier seg om flaks at det gikk den ene gangen. Men fortsett og tren dere. Evt prøv med kopp.

De nyfødte som ikke suger blir gjerne fingermatet. Sutter på fingeren til mamma/pappa mens man bruker en sprøyte i munnviken med melk. Tungvint, men han vil mest sansynlig spise da hvertfall.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 21:00   #8
Supermedlem
 
MammaAne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Tønsberg
Meldinger: 866
Blogginnlegg: 13
MP Rating: 0% (0)
MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tirsdag......

Jeg er her jeg og.. Bare en liten tur.. er ikke helt i humør..

Men skulle gjerne vært på treff! Bare har bokstavelig talt ikke en krone på konto
Gjerne komme til Tønsberg alle sammen

Hvor mye koster en tur til frisøren om dagen? (Ja det er SÅ lenge siden jeg har vært! ) Jeg må en tur til noen med en saks.. Og helst ikke dø av slag når jeg ser prisen

Og i dag ble Noah helt krakilsk av kveldsmaten! Never ends..
I går var han vanskelig, men i dag klikka han helt! Ville ikke ha melk engang, så jeg ender nok opp med en nattmating i natt.. Er det bare at han ikke liker grøten?? Prøvde å lure litt inn med fruktmos i tillegg, men det hjalp ikke lenge..
__________________

alene med
Prinsesse Sara 16.05.07
Lynvingen Noah 07.03.09
MammaAne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 21:06   #9
Seniormedlem
 
Simba77 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,098
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tirsdag......

MannaAne:sånn var snuppa da vi begynnte med grøt,måtte lures inn med fruktmos.Etter div grøtstopp pga hard mage.Har vi nå startet opp igjen,og snuppa er så utsultet at hun spiser ALT!Til og med sprøyta med tran er skikkelig nammis,tar tak og trør den inn i munnen
__________________
november-05,ei bittelita jente født 12 februar-09,2230 gram og 48 cm
Simba77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 21:09   #10
Hjelpeadmin
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 13,479
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tirsdag......

Ingenting er som å få servert hele privatlivet til fremmede.

Jeg vil også på treff, men føler meg så lost i Oslo.
__________________
06.09.01 25.05.03 23.01.06 12.03.09
Stine-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:42.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com