Her har minsten begynt å bli syk også, snørrenese så det står etter, og vil ikke sove i det hele tatt. (morsomt å svare på tråd om dagtids-soving i en sådan stund...)
Vi gikk tur i sted, da holdt han seg våken helt til vi kom hjem igjen, men tok seg til slutt en halvtimes lur på trammen.
Også har han sovnet til puppen flere ganger i dag, men våkner etter 5 minutter, så det er helt tydelig at det ikke er helt som det skal være.
Vi som har fått mormor til å være med storebror i vannet på svømming etterpå, så kunne minsten og jeg sitte på kanten og se på, og mannen jobbe litt ekstra, men nå har jeg bedt han om å komme hjem så han kan ha minsten hjemme (eventuelt kjøre mormor og storebror på svømming). -liker ikke å dra ut syke barn unødig, det blåser en del i dag også.
også kjøpte jeg tilslutt sånn neseskyller som Luci sverger sånn til...

Fysj - du kunne da vel ha advart meg om at det blir akkurat den samme følelsen som å dukke under vann uten å holde for nesen?

Jeg føler fortsatt som om jeg har "poppet" ut øynene, men får prøve igjen i kveld og se om det går litt bedre...