Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 11:25   #1
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,690
MP Rating: 0% (0)
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.
Tirsdagstråden

Så, hva er planene idag da jenter? skjer det noe spennende i babyhjemmene rundtom?

Vi holder no på med oppussingsprosjektene våre om ettermiddagen når begge er hjemme. Eg har holdt på med litt hagejobbing når mannen har vert på jobb, siden Tobias elsker å sitte ute i vogna si og se på at mammaen driver på å vifter med greiner og annet morro (beskjærte rosebusker og rhododendron). Fin måte å få brukt litt av dugnadstimene mine på òg. Hver av leilighetene her skal jobbe 24timer dugnad i året (2 timer i måneden), ellers får de rekning på 100kr per time de ikkje har jobbet. Dette fordi vi skal få gjort noe her i det hele tatt. Kan stort sett velge hva vi vil gjøre det. Eg har bestemt meg for å sette bedene i stand og plante ned løker sånn at det blir fint her til våren, for sånt liker eg, og så skal eg og mannen fikse opp sandkassen hvis det blir fint til helgen. Er ikkje så lenge til Tobias kan sitte der og spise sand

men nå regner det her, og Tobias sover, så eg bare sitter å henger istedetfor å gjøre noe som helst fornuftig
Gammel 02-09-2008, 12:19   #2
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 699
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.
Sv: Tirsdagstråden

I dag blir det ikke någe spennende her i huset! Fikk vasket gulver å ryddet i går! Så i dag vasker jeg klær! Eller så ligger jeg på gulvet å leker med georg når han er våken! Planen min er i dag å lage middag til sambo å stesønn når dei kommer hjem fra skolen å jobb!

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 12:35   #3
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 1,004
Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.

Har vasket badet, og sitter nå og spiser boller med sjokoladebiter og drikker solo. Jeg er så sunn

Vasken på badet er forresten tett, så vi må få tak i plumbo. Prøvde med både natron og bakepulver uten hell.
Gammel 02-09-2008, 12:51   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kii Vis post
Har vasket badet, og sitter nå og spiser boller med sjokoladebiter og drikker solo. Jeg er så sunn

Vasken på badet er forresten tett, så vi må få tak i plumbo. Prøvde med både natron og bakepulver uten hell.
Hvor mye brukte du da? Har du prøvet å helle ned grov salt og kokende varmt vann? Saltet må ligge en stund før du spyler ut med vann (bakepulver og natronen må og ligge en stund men bittelitt vann for å "aktivisere det". F.eks skylle ned med vann så pulver, så la det ligge og virker ti min eller noe og så spyle det ned).

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:10   #5
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,895
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Her har minsten begynt å bli syk også, snørrenese så det står etter, og vil ikke sove i det hele tatt. (morsomt å svare på tråd om dagtids-soving i en sådan stund...)
Vi gikk tur i sted, da holdt han seg våken helt til vi kom hjem igjen, men tok seg til slutt en halvtimes lur på trammen.
Også har han sovnet til puppen flere ganger i dag, men våkner etter 5 minutter, så det er helt tydelig at det ikke er helt som det skal være.
Vi som har fått mormor til å være med storebror i vannet på svømming etterpå, så kunne minsten og jeg sitte på kanten og se på, og mannen jobbe litt ekstra, men nå har jeg bedt han om å komme hjem så han kan ha minsten hjemme (eventuelt kjøre mormor og storebror på svømming). -liker ikke å dra ut syke barn unødig, det blåser en del i dag også.

også kjøpte jeg tilslutt sånn neseskyller som Luci sverger sånn til...
Fysj - du kunne da vel ha advart meg om at det blir akkurat den samme følelsen som å dukke under vann uten å holde for nesen? Jeg føler fortsatt som om jeg har "poppet" ut øynene, men får prøve igjen i kveld og se om det går litt bedre...
Gammel 02-09-2008, 14:58   #6
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Hvor mye brukte du da? Har du prøvet å helle ned grov salt og kokende varmt vann? Saltet må ligge en stund før du spyler ut med vann (bakepulver og natronen må og ligge en stund men bittelitt vann for å "aktivisere det". F.eks skylle ned med vann så pulver, så la det ligge og virker ti min eller noe og så spyle det ned).
En pakke natron og ca tre kvart pakke med bakepulver
Gammel 02-09-2008, 16:22   #7
Seniormedlem

lied74 sin avatar

lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kii Vis post
En pakke natron og ca tre kvart pakke med bakepulver
-også virket det ikke?
Du får ta Plumbo, men pass på mengden! (og så lenge du har kjøpt ny Plumbo og ikke bruker en gørrgammel en, burde det jo gå bra.)
Gammel 02-09-2008, 16:26   #8
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Mannen skal kjøpe plumbo i dag Regner med vi følger bruksanvisningen

Nei, det virket ikke. Tror nok det må hardere skyts til
Gammel 02-09-2008, 16:28   #9
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Kii: har dere forresten prøvd å skru opp vannlåsen under vasken? det kan godt ha samlet seg hår og sånt der, og da trenger du ikke Plumbo?
Sett noe under, og skru opp, så ser du jo fort om det ligger mye moro der
Gammel 02-09-2008, 16:31   #10
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Hm. Kanskje vi skulle prøvd det først ja. Det er nok mitt fantastiske hår som har tettet igjen..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:11.