Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-08-2008, 07:55   #1
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 548
MP Rating: 0% (0)
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.
Torsdag...

Her har vi hatt en passe slitsom natt med ei snuppe som ikke har sovet,
bare gråting og klaging...
mamman er trøtt, med en migrenehodepine som ligger å lurer...
Jeg håper snuppa har tenkt å sove litt i løpet av dagen, hun er fortsatt ikke feberfri

Hva skal dere i dag da jenter????

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 08:17   #2
Seniormedlem

brumma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,881
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (2)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.
Sv: Torsdag...

GOd morgen!

Her er det som vanlig fult program i dag.
Først skal jeg til byen å handle inn litt til murer, samt et par andre ærend også.
Så skal jeg hjem, (har fått elektriker hit alt) og vaske klær, deretter hente Markus i barnehagen for det er mulig han skal være med mormor og morfar på tur til i morgen.
Men det er ikke bankers enda, litt andre ting som spiller inn der..
Deretter skal jeg fikse og ordne litt her, for vi skal til Nøtterøy å feire 50 års lag i helga. Svigerfar og mureren skal drive her hele helga med muring i stua.
Etter middag skal jeg og sambo (dersom markus er hjemme blir det bare jeg og Sindre evt sambo) i foreldremøte i barnehagen fra 17.30 til 21... Så lenge og seint når man har små barn.. Ikke lett å få den kabalen til å gå opp.. Samtidig har vi jo lyst tilå være med på første foreldremøte begge og sant?!
Jaja vi får se.

Men deretter er det kvelden tenker jeg. Satt oppe til seint i går med et par bursdagskort jeg laget.

Håper du får hvile litt i dag da EJ!

Sindre 16.mars 2008 Markus 30.november 2006
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 08:58   #3
Medlem

Eia78 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 396
Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.

englejenta81: Stakkars Karoline. Håper det bedrer seg iløpet av dagen.
brumma: Du har dagen full ja skjønner jeg! Og foreldremøte i flere timer!! Håper du får ei god natts søvn etterpå.

Vi skal på fem måneders kontroll snart. Gruer meg til vaksineringa. Og så kommer kjøkkenet vårt i dag. Spent på om alt er med. Ikea sjø! Men da vet dere hva vi har å gjøre frem til jul; skru flatpakker!!!
Kommer innom og rapporterer om kontroll senere i dag.

Stolt mamma til Mathilde født mars 2008 og Leah Maria født/død november 2006.
Eia78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 09:40   #4
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,408
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag reiser jeg til Newcastle!
Gammel 28-08-2008, 09:54   #5
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,646
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

god bedring til englehjemmet!
god tur til phoeebee!
og brumma, du har jammen aktive dager! og likevel har du tid til å stikke innom og hilse på oss? det er veldig koselig syns eg

Her sov Tobias til nesten halv 10 idag! det var utrolig deilig! Vi er akkurat ferdig med grøten, og nå sitter han og koser seg med en kjeks Syns er er kjempesøtt, og han syns visst det er litt spennende òg. Ser ut som han mest sutter på den. Fant sånne Hipp babykjeks for 6mnd i butikken, og det måtte jo prøves. Er jo bare en uke til han er 6mnd
Ellers skal vi på besøk i ettermiddag til noen nye vi har blitt kjent med som har en baby som er 3 dager eldre enn Tobias. Det blir kjekt!
Gammel 28-08-2008, 10:16   #6
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 640
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

Nå såve georg! Jeg har fått ryddet litt rundt i huset! Sambo skal komme hjem med bilen i 12 tiden til meg! så da skal jeg kjøre han på jobb igjen, kjøpe blomster til farmor for hun hadde bursdag i går! Så skal jeg hjem å lage klar middagen sånn at jeg bare kan putte den i stekovnen. Henta sambo på jobb kl 15. Så kommer 2 av mine tantebarn rett før 4. dei er 2år å 5år og skal vær her mens mammaen deres klypper seg!
Så jeg blir her alene me 3 unger i dag! Sambo skal kjøre nåe greier på Dim fro moren sin etter jobb! Håbe han blir for ferdige så han kan komme hjem å hjelpe meg!!

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 10:58   #7
Medlem

Eia78 sin avatar

Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.Eia78 har mye å være stolt av.

Tilbake fra kontroll; 7140 gram, 64 cm og 42,4 cm rundt hodet. Hun har vokst ganske mye på en måned, men kort allikevel mente helsesøster. Ikke sååå kort da? Hun har vokst 3,5 cm på en måned, syns det er mye jeg.
Grudde meg veldig til vaksinering, men hun skrek bittelitt på første stikk og etterpå satt hun og glisa. Mens tårene rant av mamman seff..
Krysser fingrene for at hun ikke får feber og vondt nå.
Så, det var dagens skryt av Mathildemor, nå ligger hun og sover og jeg skal drikke kaffe og lese avisa.

Eia78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 11:04   #8
Medlem

Eia78 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Phoeebee Vis post
I dag reiser jeg til Newcastle!
God tur!

Sitat:
Opprinnelig postet av Miraluca Vis post
Her sov Tobias til nesten halv 10 idag! det var utrolig deilig! Vi er akkurat ferdig med grøten, og nå sitter han og koser seg med en kjeks Syns er er kjempesøtt, og han syns visst det er litt spennende òg. Ser ut som han mest sutter på den. Fant sånne Hipp babykjeks for 6mnd i butikken, og det måtte jo prøves. Er jo bare en uke til han er 6mnd
Tenk å få sove til halv ti da! :drømme: Herlig! Er det mye sukker i babykjeks også?
Sitat:
Opprinnelig postet av Blobbå Vis post
Nå såve georg! Jeg har fått ryddet litt rundt i huset! Sambo skal komme hjem med bilen i 12 tiden til meg! så da skal jeg kjøre han på jobb igjen, kjøpe blomster til farmor for hun hadde bursdag i går! Så skal jeg hjem å lage klar middagen sånn at jeg bare kan putte den i stekovnen. Henta sambo på jobb kl 15. Så kommer 2 av mine tantebarn rett før 4. dei er 2år å 5år og skal vær her mens mammaen deres klypper seg!
Så jeg blir her alene me 3 unger i dag! Sambo skal kjøre nåe greier på Dim fro moren sin etter jobb! Håbe han blir for ferdige så han kan komme hjem å hjelpe meg!!
Kos deg med 3 små Blobbå!

Gammel 28-08-2008, 11:11   #9
Supermedlem

Blobbå sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 640
Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.Blobbå har mye å være stolt av.

hehe ja men det blir koselig au! er ikke så ofte jeg ser dem! gått vi kan sende dem hjem senere

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 11:12   #10
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Meldinger: 1,646
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Eia78 Vis post
Tenk å få sove til halv ti da! :drømme: Herlig! Er det mye sukker i babykjeks også?
er nok endel ja. Men tenkte det går bra siden han spiser 1/2 kjeks for dagen når eg spiser skivene mine til frokost liksom. Mest for å la han ta del i måltidene at han får noe å spise mens vi spiser, og for å la han trene litt på å holde ting sjøl og spise. Det som var fint med de kjeksene her var at de løser seg veldig veldig lett opp. Så de blir egentlig til en grøtmasse før de er ferdig vandret gjennom munnen hans, ihvertfall når han har suttet på de litt først
Står på pakken òg at for barn som ikkje ennå liker klumper i maten, går det an å ta et par kjeks i en skål og helle over 3-4ss mm/mme og la de stå å trekke til seg væsken, og røre det som en grøt og bruke som mellommåltid. En kan òg bruke fruktjuice/saft. Sikkert søtt og godt det, men det var jo ikkje helt det som var planene mine med å la han holde og spise sjøl da. Bruker disse som litt "oppvarming" til brødmåltidene han skal få etterhvert snart eg

var skikkelig deilig å sove litt lengre idag ja! Men til gjengjeld så var eg en time ekstra oppe i halv 5tiden ved "grytidlig frokostmelken" fordi Tobias baaare ville opp og leke og var veldig klar for dagen han fikk ikkje komme opp, men måtte jobbe litt for å få han til å sove igjen. Litt uvant her i gården siden eg er bortkjemt med å bare kunne ligge han rett ned igjen så sover han videre sjøl. Det var altså ikkje i planene hans i natt. Varm melk, tør bleie og mye stryking og flere turer inn med sutt, så fant han tilslutt ut at han egentlig var litt trøtt fremdeles. Men er faktisk mer uthvilt idag pga morgensovingen til tross for den våkentimen i natt, enn på lenge Og det er visst Tobias òg! Han har lekt på egenhånd i ca en time nå med lekestativet sitt og rullet seg på gulvet og laget mange godlyder mens vi hører på Thorbjørn Egner cd'en. Lurer av og til på om han synger..? Kan de synge allerede nå? Han har ihvertfall en tendens til å si aiaiaiaiaiaaaa når vi synger oia-oia-hahaha (dyrene i afrika)..

Sist endret av Miraluca; 28-08-2008 kl 11:18.
Miraluca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:38.