Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2009, 18:24   #1
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 210
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Treff hos meg i Oslo i morgen

Alle er hjertelig velkomne!

Jeg bor i nærheten av Helsfyr. Bare å komme fra 11 og utover

Tlf:
__________________

Sist endret av Timar; 04-08-2009 kl 13:54.
Timar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 19:40   #2
Medlem
 
nenoda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Så koselig! Er Helsfyr nærmeste t-banestasjon?
Og skal jeg ta med noe?
__________________
Mamma til verdens nydeligste gutt mars 09.



Sist endret av nenoda; 03-08-2009 kl 19:43.
nenoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 20:15   #3
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 210
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Enklest å ta t-banen til Helsfyr for deg, vil jeg tro. Ta en kikk på kartet, så finner du nok fram (gå ut av t-banestoppet på Fyrstikktorg-siden)

Ring om du ikke finner fram!


Sambo lager skolebrød til oss nå! (!!!) Men om du har lyst på noe annet, er det bare å ta med
__________________

Sist endret av Timar; 04-08-2009 kl 13:54.
Timar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 20:29   #4
Medlem
 
PollyJean sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 136
MP Rating: 0% (0)
PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Gleder meg!
Også skolebrød da
__________________
Mamma til godgutten E, født 22/3-09

PollyJean er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 20:47   #5
Medlem
 
Kel1 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 263
MP Rating: 0% (0)
Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Hei

Så hyggelig da! Vi kommer gjerne, men er der neppe før kl 12.

Det blir hyggelig å se hvordan dere ser ut
__________________
Lillegutt kom til verden 26 feb 2009
Kel1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 20:54   #6
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 210
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Så hyggelig da, Kel! 12 er helt fint det.

Jeg skal til frisøren nede i byen klokka 16, derfor jeg satte så tidlig, men trenger ikke reise hjemmefra før halv fire, så vi har jo uansett god tid
__________________
Timar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 21:31   #7
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Det blir koselig. Vi kommer når Jonatan våkner. Regner med han sover til ca 11. Vi kommer med bil, er det greit med parkering der du bor?


PS: Du er ikke redd for å få gud og hvermann på døra i morgen. Du har lagt ut adressen din på åpent... og lokket med skoleboller.
__________________





Sist endret av minimum; 03-08-2009 kl 21:37.
minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2009, 22:32   #8
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 210
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Tar bort adressa når folk er vel i havn.

Så dårlig som jeg er til å kjenne igjen folk, så inviterer jeg vel inn mannen på gata, bare han stiller med barnevogn

Bare kom når dere er klare, dere, vi er nå her Parkering er ikke noe problem.
__________________

Sist endret av Timar; 03-08-2009 kl 22:38.
Timar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 09:56   #9
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

og der sovnet J. Med andre ord, vi er big time forsinket...


Men vi kommer.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2009, 18:15   #10
Medlem
 
Kel1 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 263
MP Rating: 0% (0)
Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.Kel1 har en strålende fremtid.
Sv: Treff hos meg i Oslo i morgen

Hei

Vi vil bare takke for et flott møte i dag. Det var kjempehyggelig å møte dere.

Meg og småen fikk oss også en flott gåtur hele veien hjem. Ganske flott å gå gjennom store deler av Oslo. Da vi gikk forbi Tøyenbadet fant vi ut at barna som går på barnehage der er veldig heldige

Så fin barnehage kommer nok småen ikke til å få gå i.
__________________
Lillegutt kom til verden 26 feb 2009
Kel1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:42.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com