Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-01-2008, 23:29   #1
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 915
MP Rating: 0% (0)
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.
Vis meg din fineste konfirmasjonskake!!

Har tatt på meg å lage en konfirmasjonskake til våren.
I tillegg ville moren til konfirmanten, som er min venninne, at jeg skulle lage en annen kake også,(tropisk aroma) så jeg må ha pynt som ikke er så tidskrevende å lage...
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 23:32   #2
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,326
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste konfirmasjonskake!!

*abb*
(ikke det at jeg skal ha eller skal i noen konf. på gudene vet hvor lenge.
Men det er jo så mange flinke damer her

04 & 07

_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 08:03   #3
Supermedlem

Katta sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 563
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.

Her er noen sider med konfirmasjonskaker:
http://www.kakeverden.no/konfirmasjonskaker.htm
http://www.elinsdesignkaker.com/konf...Konfirhjem.htm
http://www.eventyrkaker.no/Konfirmasjon.htm
http://www.designkaker.no/dapsogkonfirmasjon.htm
Gammel 26-01-2008, 09:04   #4
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.

Her er et forslag ifra meg.
jeg lager flest konf.kaker med bilde på.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg konf-kake1.JPG (43.7 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg konf.kake2.JPG (48.8 KB, 22 visninger)

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 20:48   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Jeg har bare laget en, jeg har lært mye og nytt. Vill nok gjør ting litt anderledes ved neste stabel kake.
Men motaker ble veldig fornøyd, blomstene har samme fargen som er i serviettene.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 26-01-2008, 21:07   #6
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Missy Vis post
Her er et forslag ifra meg.
jeg lager flest konf.kaker med bilde på.
Hvordan lager du bildene?
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 21:09   #7
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Regner med at det er mange kaker der, men har ikke utstyr til å lage mange av de kakene.
Syns det er gøy å se hva dere har laget!
Gammel 26-01-2008, 21:35   #8
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av -Chanel- Vis post
Hvordan lager du bildene?
Har en egen skriver med konditorfarger. Scanner inn bildet på pc og skriver det ut på tynt, spiselig, smakløst ark.

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 21:44   #9
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,234
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flotte kaker det kan lages!
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2008, 20:00   #10
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Missy Vis post
Har en egen skriver med konditorfarger. Scanner inn bildet på pc og skriver det ut på tynt, spiselig, smakløst ark.
Selger du sånne? til hvilken pris?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:30.