Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Mat for store mager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2004, 09:49   #1
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,982
MP Rating: 0% (0)
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.
Gulrotkake

Jeg har en oppskrift på gulrotkake som jeg vil prøve, men jer er usikker på hvor grovt/fint gulrøttene skal rives? Synes det virker så grovt å rive det på det groveste?
Noen som kan hjelpe meg?

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2004, 12:40   #2
Supermedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trysil
Meldinger: 938
Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.
Sv: Gulrotkake

Jeg river de grovt, synes det blir best. Finrevne gulerøtter blir borte i kaka synes jeg... Bruker mere gulrot enn det står i oppskrifta og. Gulrotkake er skikkelig knask!
Gammel 01-10-2004, 12:56   #3
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,693
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hiver dem oppi food processoren min jeg, så lar jeg den gå i bare noen sekunder slik at de blir noe midt i mellom, liker dem ikke for grovt revet og ikke for fint revet.
Gammel 01-10-2004, 13:07   #4
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

jada, bare rasp gulerøttene grovt - det er best (hm, tror jeg må bake imorgen, jeg

Og bruk gjerne mer enn det står i oppskriften, som CecilieM sier!
Lykke til!

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2004, 00:15   #5
Seniormedlem

jupiter_c sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,508
jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.

jeg pleier også å rive gulrøttene grovt når jeg lager gulrot kake, og det er ikke så mye du ser til det i den ferdige kaken egentlig altså....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:47.