uten all for mange ingredienser? Gjerne frisk og god, søt og syrlig Det jeg har i barskapet er: gin, absolute apeach, bacardi apple og vanlig vodka
Har også tilgang på dagligvarebutikk
helt grei drink er litt vodka, mye sprite og litt søt fruktjuice. blandingsforholdet varierer etter hvor søt/syrlig du vil ha den. du kan også bruke appelsin juice.
ellers er jeg glad i vodka med peach trea, sprite og litt appelsin juice og en dæsj grenadine. (grenadine fås kjøpt i de fleste dagligvare handler)
helt grei drink er litt vodka, mye sprite og litt søt fruktjuice. blandingsforholdet varierer etter hvor søt/syrlig du vil ha den. du kan også bruke appelsin juice.
ellers er jeg glad i vodka med peach trea, sprite og litt appelsin juice og en dæsj grenadine. (grenadine fås kjøpt i de fleste dagligvare handler)
Hvor får man tak i
peach trea?
Jeg liker mohito. Du trenger:
5-6 mynteblader
3 spiseskjeer sukker
Sodavann
Fersk lime
4 cl kubansk rom
Knust is
Limebit
Strawberry Margarita :
5-6 friske jordbær