Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-12-2008, 19:36   #1
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,467
MP Rating: 0% (0)
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Aktiviterer/"program" 30 års lag!

Jeg skal feire 30 års dagen min i et leid lokale den 10 januar. Er det vanlig å ha noe program? Jeg har leid lokale, og skal servere gryterett, ris, salat og loff. Utover kvelden blir det kaker, drikking og musikk så folk kan danse og skravle...
Bør jeg holde en tale? Finne noen andre som kan fortelle morsomme historier? Eller bare la kvelden rulle og gå som den gjør?
Gammel 15-12-2008, 19:49   #2
Supermedlem

Lime sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 693
Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Aktiviterer/"program" 30 års lag!

Spørs om du vil ha en formell eller uformell kveld det

Det er bedre å være liten og tøff enn en stor bløff!!

Lime er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2008, 19:53   #3
Supermedlem

Fibolina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 778
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvorfor må man leke organiserte leker? Kan man ikke bare kose seg? Leker er ubehagelige.
Gammel 16-12-2008, 11:36   #4
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,467
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.

Man må ikke ha noe organiserte leker, var ikke det jeg tenkte på heller egentlig... Kvelden skal være uformell og morsom, så jeg heller nok mest mot å bare ta kvelden som den kommer uten noe spesielt program! Bare lurer på hva som er vanlig, om det er noen som har gjort seg noen vellykkede erfaringer som de vil dele. Forventes det en tale fra meg? osv....
Gammel 16-12-2008, 14:00   #5
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,016
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Delfinus Vis post
Kvelden skal være uformell og morsom, så jeg heller nok mest mot å bare ta kvelden som den kommer uten noe spesielt program! Bare lurer på hva som er vanlig, om det er noen som har gjort seg noen vellykkede erfaringer som de vil dele. Forventes det en tale fra meg? osv....
Ja det høres supert ut synes jeg! Tror ingen forventer tale men personlig synes jeg det er naturlig å iallefall ønske velkommen og samtidig gi litt praktisk info osv.. men det kan jo kanskje noen andre gjøre om du ikke liker det! Klarer du å holde en tale selv er jo det alltid flott da.. Lykke til!!
Gammel 16-12-2008, 17:33   #6
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,762
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis det er snakk om mange, kan du jo ønske velkommen, og be alle til bords. Så kan du jo eventuelt be de som måtte ha noe pent å si om deg, slå litt på glasset om de føler for det. De som ikke har noe pent å si, kan ta med seg de ordene hjem med en gang.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:56.