Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2006, 11:23   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,275
MP Rating: 0% (0)
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.
Dåpshilsen i dåpsgaven?

Skal i barnedåp til niesen min på søndag og har i den forbindelse kjøpt en Eventyrbok og har veldig lyst å skrive inn ein hilsen i den til henne. Har selv en slik bok jeg fikk til min dåp for 27 år siden og der står det bare
"Til XXXX på din dåpsdag XX.XX.XXXX"

Jeg har lyst å skrive noe mere og trenger derfor litt råd frå dere kloke damer.
Gammel 18-08-2006, 19:17   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,275
MP Rating: 0% (0)
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.
Sv: Dåpshilsen i dåpsgaven?

Ingen som har noen fine ord å komme med??
Gammel 19-08-2006, 08:13   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Dåpshilsen i dåpsgaven?

I Lukas sine står der ikke så mye, men jeg syns det er nok da.

*Gratulerer med dåpsdagen Lukas! Håper du får like stor glede av boken, som jeg hadde da jeg var liten.
Klem fra Tante

*Til lykke med dåpsdagen, 20.11.2005. Håper du får mange gode minner med denne boken.
Klem fra tante og onkel
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:02.