Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-04-2007, 08:07   #1
Medlem

Linn:) sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: På den røde gården:)
Meldinger: 86
MP Rating: 0% (0)
Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.Linn:) er fantastisk mot andre.
Question Hvor mye gir dere når barna skal i bursdag?

Gutten min skal i bursdag til en gutt i barnehagen sin og jeg lurer på hvor mye det er "vanlig"å gi?Og har dere noen forslag til hva som er stas for en gutt på tre år å få?
Gammel 25-04-2007, 08:08   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,044
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mye gir dere når barna skal i bursdag?

Her har vi kr 100,- Tre går - kanskje Lego?? Tegnesaker, uteleker...

smukkeline
Gammel 25-04-2007, 08:12   #3
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,275
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Ca mellom 50-100 kr. Finnes masse fint på tilbud på billige lekebutikker, så syns ikke man trenger å finne det dyreste nei.
I sist bursdag kjøpte vi tegnebok, tusjer og en lekeponny (70kr) og bursdagsbarnet ble kjempefornøyd

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 08:14   #4
Medlem

revejenta sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 291
revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.

50 kr. holder mer enn nok, det er som regel en del barn i en sånn bursdag, så det blir jo mye penger ..
Gammel 25-04-2007, 20:11   #5
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,476
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi gir fra 60 -100 kr, aldri over 100, og som regel ca 80. En treåring, tja, jeg syns lego var en lur ide, ellers så får vel en gutt sjelden nok biler. Jeg har noen ganger gitt en genser, men det har vært til folk vi kjenner godt. I helga var storesøster i bursdag hos en gutt i barnehagen, jeg kjenner han ikke. Da blir det lego.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2007, 19:45   #6
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,732
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.

Gir som regel for 60-100 kr. kommer helt an på hva vi finner
Gammel 14-05-2007, 22:41   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 38
Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.Snot er et navn alle kjenner.

50-100 kr.
Deler/ tog til togbane.
Eliaspuslespill.
Buss (gutten min får mange biler, men har enda ikke fått en buss=)
Bok
Snot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:45.