Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2009, 13:37   #1
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,765
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Karnevalsbursdag - trenger tips

Vi skal feire minstesnuppas bursdag til helga, og tenkte vi skulle slå det sammen med et lite karneval siden det er tid for det nå.

Men hvordan ordner man en karnevalsbursdag? Er det bare å si til de som skal komme at de må kle seg ut og lage "vanlig" bursdag ellers, eller er det noe spesielt vi kan gjøre?

ALLE tips tas i mot med stor takk
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2009, 14:18   #2
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,928
Blogginnlegg: 11
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Karnevalsbursdag - trenger tips

Eldsten min skal i karnevalsbursdag i dag, så jeg kan fortelle etterpå hva de har gjort. Nå er han noe eldre enn minstesnuppa di, men kan jo uansett fortelle om de har hatt vanlig bursdag eller gjort noe spesielt.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2009, 14:41   #3
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo Vis post
Eldsten min skal i karnevalsbursdag i dag, så jeg kan fortelle etterpå hva de har gjort. Nå er han noe eldre enn minstesnuppa di, men kan jo uansett fortelle om de har hatt vanlig bursdag eller gjort noe spesielt.
Ja, kjempeflott om du kan gjøre det Det kommer unger i mange aldre i frøknas bursdag, fra 1,5 år til 5 år
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2009, 14:43   #4
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,439
MP Rating: 0% (0)
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje du kan lage en pinjata. Det er jo litt karnevalsaktig
Gammel 10-02-2009, 15:06   #5
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Gri Vis post
Kanskje du kan lage en pinjata. Det er jo litt karnevalsaktig
Lurt Takk for tips!! Men hvordan lager jeg det på en enklest mulig måte? Orker ikke begynne med pappmasje(eller hva det heter) som vi gjorde i bhg når jeg var liten
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Gammel 10-02-2009, 15:30   #6
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,715
MP Rating: 0% (0)
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

En pinjata er vel ikke verre å pakke inn snoperiet i vanlig gavepapir?
Ta det ett par ganger ekstra rundt så det har litt motstand når man slår på.
Gammel 10-02-2009, 18:16   #7
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Det var lurt, carpe diem Kan jo bare ta et par lag gråpapir først, også et litt mer fargerikt papir ytterst. Da er den i boks

Ellers så har jeg tenkt å lage gele med to farger i stettglass, muffins med morsomme ansikter, og ei sjokoladekake.. (dette er ikke en sukkerfri bursdag ) Med litt ballonger og sånn papirstrimmelpynt rundt omkring så tror jeg det blir ganske så bra
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:53.