Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-03-2007, 16:23   #1
Supermedlem
 
dior sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.
10 års bryllupsdag...

Vi har 10 års bryllupsdag nå i juni. Det er jo litt spesielt med rundt tall og greier.. hihi... Selv om vi har vært kjærester i 16 år...

Det jeg lurer på er: Er dette en dag man markerer med nærmeste familie? Eller er det mer sånn at feks. bare de to "jubilantene" gjør noe hyggelig sammen eller er rett og slett ikke 10 års bryllupsdag noen dag man markerer i det hele tatt????

Jeg vil gjerne ha deres meninger - og ikke vær redde for å si hva dere mener altså!! Jeg diskuterer dette med ett par veninner og vi har vidt forskjellige meninger. Hun ene mener at det virkelig skal markeres, med snitter og kaker og invitere venner og familie... Hun andre mener at det ikke er vanlig å markere det i det hele tatt. (det blir i tilfelle mer sånn at man husker på hverandre - at mannen kanskje gjør lurt i å komme hjem med en blomst for å imponere) Men ikke noe høytidelig...

Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke har tenkt så mye over det enda. Men hadde vært litt greit å vite med tanke på at det er nå i juni Så jeg føler at jeg trenger å gjøre meg opp en mening om dette... hehe....
__________________
klem fra DIOR

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2007, 16:55   #2
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,114
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Så herlig da. Er det ikke litt forskjellig i forhold til hva man ønsker sjøl da? Det er jo din og mannen din sin dag så det er jo dere som må bestemme hvordan akkurat dere vil ha det. Har ikke så mye erfaring med dette jeg.
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 20:41   #3
Medlem
 
Lonelotte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Har ikke så mye erfaring på dette området jeg heller.....har ikke bryllupsdag før Juli jeg da.....men 10 års dag, ja det er det.

Det er klart at det er noe som blir mellom paret, men det hadde vært koselig å høre hvordan dere andre feiret deres 10 års dag, eller lignende.

Jeg har heller ikke tenkt mye igjennom det, men jeg vet en ting og det er at jeg har ikke planer om å invitere famillie på snitter ol.
Skal den feires så blir det nok oss to en eller annen plass, det erjo vi som har bryllupsdag
__________________
Livet er herlig dere!

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 20:54   #4
Veteranmedlem
 
C@mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,542
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Prøv å få barnevakt til ungene og ta dere en liten kosetur alene dere Når vi har 10 årsdag skal jeg ha den med mannen min og ikke resten av familien.
__________________
Propellen januar 05
C@mill@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 21:07   #5
Medlem
 
Lonelotte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Kunne ikke sagt det bedre selv.....

Sitat:
Opprinnelig postet av C@mill@
Prøv å få barnevakt til ungene og ta dere en liten kosetur alene dere Når vi har 10 årsdag skal jeg ha den med mannen min og ikke resten av familien.
__________________
Livet er herlig dere!

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2007, 10:10   #6
Seniormedlem
 
Jannis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,950
MP Rating: 0% (0)
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Vi pleier ikke å feire bryllupsdager, så da vi hadde 10 års bryllupsdag (nå har vi snart 13 år), så gjorde vi ikke noe mer spesielt ut av dagen enn at vi hadde pepperbiff og fløtegratinerte poteter om kvelden etter at ungene var i seng .
__________________
Mamma til gutt -95, gutt -98, gutt f/d -03 og jente -05

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2007, 12:52   #7
Medlem
 
Lonelotte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Men dere gjorde da noe ut av dagen da, det syns ivertfall jeg
Det er jo noe som kan bli svært så romantisk det da

Sitat:
Opprinnelig postet av Jannis
Vi pleier ikke å feire bryllupsdager, så da vi hadde 10 års bryllupsdag (nå har vi snart 13 år), så gjorde vi ikke noe mer spesielt ut av dagen enn at vi hadde pepperbiff og fløtegratinerte poteter om kvelden etter at ungene var i seng .
__________________
Livet er herlig dere!

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 09:57   #8
Seniormedlem
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
MP Rating: 0% (0)
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Vi reiste til Kreta uten barn Det var deilig! Nå har vi 20 år neste år, og vi snakker om en langhelg i Paris sammen med et vennepar (de har 10 års dag) og alle barna våre.
__________________
- my get up and go has done got up and went
Hannamoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 11:39   #9
Seniormedlem
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,701
MP Rating: 0% (0)
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Gubben og jeg reiste på en ukes tur til Italia uten barn.
__________________
lh
Storebror 2000 og prinsessa 2003
livit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 14:59   #10
Veteranmedlem
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sola
Meldinger: 2,999
MP Rating: 0% (0)
Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.
Sv: 10 års bryllupsdag...

Vi har 10 års bryllupsdag i august, og har bestilt oss en helgetur (fre-man) til Paris uten unger. Det gleder jeg meg til.
__________________
Senna og gullungene, Lena 99, Mats 02 og Eirik f: 27apr05
Senna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com