Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2006, 10:47   #1
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
MP Rating: 0% (0)
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.
Det å søke jobber!

Som jeg har nevnt tidligere er jeg i et vikariat som det kun er 1 uke igjen på nå. Har søkt på en del jobber men har ikke hørt fra mange nei. Men så var jeg på intervju på en forrige uke men den fikke jeg ikke. Det hadde vært 80 søkere der.
Så i går ringte hun fra det vikarbyrået som skaffet meg denne jobben og hun sa at hun hadde et par jobber til meg som lå på samme området der jeg jobber nå og det passer perfekt for det er kort vei med bussen. Hun skulle sette i gang prosessen som hun sa. Så spurte hun ene sjefen der jeg er nå om jeg kunne hjelpe dem i et par uker på det nye stedet. De flytter nemlig til et annet sted nå. For de ville kun ha meg for de var så fornøyd med meg. Hvis jeg ikke kunne, klarte de seg uten hjelp. Svarte at hvis jeg ikke hadde noe annet å gå til kunne jeg hjelpe dem.
Må si at jeg følte jeg vokste ganske mye på så gode tilbakemeldinger.
Gammel 23-09-2006, 11:32   #2
Supermedlem

maritmix sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.
Sv: Det å søke jobber!

Flott, sånt er godt å høre!
Gammel 23-09-2006, 11:50   #3
Seniormedlem

lykkeliten02 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 2,102
lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.lykkeliten02 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ros og positive tilbakemeldinger er rimelig nødvendig for at man skal få litt ekstra "guts" innimellom. Så hyggelig for deg!
Gammel 23-09-2006, 12:16   #4
Medlem

mamma&kleintje sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Nederland
Meldinger: 218
mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.

Så godt å høre, sånt er bra for selvtilliten vet du

-lykke til i nye jobben og med videre jobbsøking
Gammel 23-09-2006, 12:21   #5
Seniormedlem

doxa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,585
doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.

Sånt er hyggelig å høre!
Lykke til videre med jobbsøkingen.
Gammel 23-09-2006, 21:48   #6
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Det er godt med litt positive tilbakemeldinger ja.
Synd de du jobber for nå skal flytte såpass langt unna.
Med en slik tilbakemelding så ligger det jo også bedre til rette for gode jobber ellers også,( og kanskje en attest derfra er noe du kan legge ved på neste søknad)

Lykke til med jobbsøkinga. Har selv søkt 2 jobber de siste mnd, men utrolig nok fått svar fra begge. Fikk ingen av jobben da (ikke den vi begge søkte på blant annet)
Gammel 23-09-2006, 21:52   #7
Seniormedlem

mowa sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,646
mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.

Så koselig med flotte tilbakemeldinger !!

Håper du får napp på en av de jobbene du søker på da

Okt-04 Mai-08
mowa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:57.