Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-09-2006, 23:02   #1
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,522
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
gal Ditt beste tips for å huske å ta pille hver dag?

Bare lurer på om dere har det jeg?

Begynte på P-piller for 2 uker siden, men i dag er jeg helt ute og kjører og har glemt det helt sånn at pilla ble tatt minst 4 timer etter det seneste jeg kunne ta den. Veldig sikker prevansjonmiddel gitt for det surrehue meg. Neppe.
Gammel 16-09-2006, 23:06   #2
Seniormedlem

Hermine sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Alta
Meldinger: 2,489
MP Rating: 100% (6)
Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.
Sv: Ditt beste tips for å huske å ta pille hver dag?

Legg inn daglig påminnelse på mobiltelefonen. Eller ha pillebrettet på nattbordet sånn at det er det første du ser når du åpner øynene om morgenen.
Gammel 16-09-2006, 23:07   #3
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hermine
Legg inn daglig påminnelse på mobiltelefonen. Eller ha pillebrettet på nattbordet sånn at det er det første du ser når du åpner øynene om morgenen.
Pillebrettet på nattbordet funker nok ikke. Da går vel ungene snart rundt og knasker piller. Kanskje jeg må ta frem bruksanvisningen til mobiltelefonen da og finne ut av noen av de funksjonene jeg ikke kan. Takk for tips.
Gammel 16-09-2006, 23:12   #4
Seniormedlem

Hermine sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Alta
Meldinger: 2,489
MP Rating: 100% (6)
Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elisabet
Pillebrettet på nattbordet funker nok ikke. Da går vel ungene snart rundt og knasker piller
Huff, det tenkte jeg ikke på.

Nei, det er ikke så lett å huske på de pillene. Jeg ble lei av det styret, og gikk over til hormonspiral. Men du ammer kanskje fortsatt?
Gammel 16-09-2006, 23:18   #5
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hermine
Huff, det tenkte jeg ikke på.

Nei, det er ikke så lett å huske på de pillene. Jeg ble lei av det styret, og gikk over til hormonspiral. Men du ammer kanskje fortsatt?
Jeg ammer fortsatt ja, men kan bruke hormonspiral for det, men det er ikke aktuelt denne gangen. Har prøvd den før og var aldri fornøyd, så den ble tatt ut og vips så kom lillebror. Mannen vurderer og sterilisere seg, men får aldri helt bestemt seg, så jeg trodde jeg skulle være lur og ta litt ansvar i mellomtiden. Noe som fort svikter tydeligvis.
Gammel 16-09-2006, 23:46   #6
Supermedlem

Jessica sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 746
Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.

Jeg har medisiner jeg må ta til forskjellige tider.

Det har jeg lagt inn på mobilen min. Så når alarmen ringer, jeg springer....
Jessica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 00:54   #7
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg la pillene i sminkevesken min jeg , da ble pillen tatt sammen med morgenstellet før jeg gikk på jobb .

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 01:06   #8
Supermedlem

Smil76 sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,325
Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.

Beste tipset mitt? Bruk hormonspiral Hadde nok vært mor til 14 om jeg måtte huske på en pille hver dag
Gammel 17-09-2006, 01:20   #9
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Jeg har ingen gode råd, for etter 3 mnd på minipillen satt jeg igjen med 3 halve brett.............. Alt for kort tidsfrist på de.
Med p-piller greier jeg meg ganske så bra, men det hender jeg må ta to piller enkelte dager
Heldigvis har det gått bra. (jeg som blir gravid om jeg får lyse ideer som en pillefri mnd, eller ved å vente en uke før jeg starter opp)
Gammel 17-09-2006, 02:58   #10
Seniormedlem

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,996
MP Rating: 100% (3)
Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tar min p-pille (men ikke nå lengre ) med morgenglasset med appelsinjuice.
Det skar seg litt etter at jeg begynte å jobbe til alle døgnets tider (derav dette klokkeslett...), men jeg bruker Cerazette som går an å ta 12 timer for seint.

- MajaMor f. 31.12.04 -
- LilleBror f. 08.09.07 -

Appelsin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:46.