Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2006, 14:17   #1
Supermedlem

Ikke nybakt:o) sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Hadeland
Meldinger: 765
MP Rating: 0% (0)
Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.
Er det dårlig gjort av meg..

Om mannen og jeg bare tar med de to eldste, gutta på 11 og 9 på minicruise med Stena Line i høstferien?

Gud, jeg blir gal. Sliter konstant med dårlig samvittighet ovenfor unga.
Ta r jeg med en på noe, lurer jeg på hva jeg skal gjøre med de andre og omvendt, prøver å skjerpe meg litt. Blitt litt flinkere.

Fant denen turen i høstferien, gratis for voksne som reiser med barn, og det kunne jo vært koselig for gutta å bare ha mamma og pappa for seg selv, uten turbotrassete lilleprinsessesøster på 5 år, og prinsesedramadronning på 6 år.

Er jeg teit som tenker å bare ta med to av barna??
Gammel 19-09-2006, 14:56   #2
Seniormedlem

doxa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,585
doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.
Sv: Er det dårlig gjort av meg..

Nei, jeg synes ikke det.
Tror det kan være lurt å dele opp barna litt. Gutta får mer av deres oppmerksomhet og kan gjøre det de har lyst til uten å ta hensyn til prinsessene. Synes det høres hyggelig ut, jeg.
God tur!
Gammel 19-09-2006, 14:59   #3
Veteranmedlem

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Elvebyen
Meldinger: 3,121
Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.

Har svart deg i en annen tråd
Gammel 19-09-2006, 15:10   #4
amo
Seniormedlem

amo sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,915
amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes ikke det er dårlig gjort av deg! Vi hadde en helg med de to eldste i vår, og lille prinsessen var hos en venninne av meg. Der fikk hun den fulle og hele oppmerksomheten hele helgen og lillebror fikk være minstemann en liten stund. Tror det var godt for oss alle, og jeg hadde ikke fnugg av dårlig samvittighet

Men selvfølgelig må du ikke la samvittigheten din ødlegge ferien deres,så hvis du ikke tror at du klarer å reise fra dem, så hadde ikke jeg gjort det. Håper det ordner seg
Gammel 19-09-2006, 17:26   #5
Supermedlem

Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.

Tror nok vi blir å reise ,er billig da. Fra 150; pr barn om vi bestiller på nett.
Takk for svar.
Gammel 19-09-2006, 23:15   #6
Supermedlem

modern sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 760
modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.

Kom igjen fta mallorca på lørdag hadde berre med meg eldstemann.Minstefrøkna og pappan var hjemme
modern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2006, 11:29   #7
Seniormedlem

Gnuri sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Romerike
Meldinger: 2,182
MP Rating: 100% (4)
Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes ikke det er dårlig gjort. De to eldste trenger jo å få litt tid med bare dere også. Vi reiser forøvrig til London i 4 dager i høstferien, og tar kun med oss tvillingene. (Skal på musical og slikt, og det passer dårlig for de to minste. De kommer garantert til å få det mye koseligere hjemme sammen med farmor og farfar )

Gnuri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2006, 12:05   #8
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Jordomseiling
Meldinger: 4,932
MP Rating: 100% (1)
Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.Electronica har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vet ikke jeg. Det får bli opp til hver enkelt familie. Vi er nok veldig sånn at vi ønsker at hele familien skal være med på det som skjer, selv om vi er 4 foreløpig - og ikke seks. Men vi gjør jo også ting av og til der vi deler oss. Men det er mer på dagsbasis.
Gammel 20-09-2006, 12:26   #9
VIP-Medlem

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 8,727
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.

De minste kan kanskje få gjøre noe annet hyggelig som DE syns er stas?

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2006, 12:45   #10
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Electronica
Jeg vet ikke jeg. Det får bli opp til hver enkelt familie. Vi er nok veldig sånn at vi ønsker at hele familien skal være med på det som skjer, selv om vi er 4 foreløpig - og ikke seks. Men vi gjør jo også ting av og til der vi deler oss. Men det er mer på dagsbasis.
vi bruker som regl å gjøre ting sammen, dra på ting sammen.

Men akkurat denen turen tenkte jeg det kanskje var enklere å bare ha med de to store på.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:07.