Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2006, 10:16   #1
Veteranmedlem

maribo sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Orkanger
Meldinger: 3,230
MP Rating: 0% (0)
maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.
Er du en frossenpinne?

Hvordan er du om vinteren? Frossen (ha på masse klær, ullsokker, fyre masse osv) eller veldig varm (kan gå i trøye og barbeint inne hele året).
Jeg snakker her om inne altså - ikke ute

Selv er jeg ganske frossen - har istapptær nesten hele året, og går ofte med ullsokker/labber inne. Vil ikke ha det så varmt i rommet (ca 21 grader er passe) men jeg har gjerne på en rimelig tykk innegenser, ja.... Åsså er det utrOOOOlig godt å krype under et tykt teppe på sofaen til kvelds...
Gammel 04-10-2006, 14:33   #2
Supermedlem

magnolia sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,111
magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.
Sv: Er du en frossenpinne?

Jeg er også en frossenpinne. Er avhengig av å gå med tykke sokker på beina om vinteren, og elsker å pakke meg godt inn i et pledd når jeg sitter i sofaen. Nesten så det er litt for mye av det gode innimellom

Men nå som jeg er gravid, er det helt motsatt. Nå svetter jeg konstant, og da hjelper det heller ikke på at kontornaboen min er en frossenpinn som må ha vifteovnen på fullt...
Gammel 04-10-2006, 14:41   #3
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,187
MP Rating: 100% (2)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

En frossenpinne her også. Jeg har det med å sprengfyre i peisen, slik at resten av familien ikke orker å være i stua
Og da sitter jeg gjerne med fleecejakke og ullpledd i tillegg.

Ullmammelukker og ulltrøye er et must på vinteren.
Gammel 04-10-2006, 17:36   #4
Veteranmedlem

sofia sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3,254
sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Crimina*
Jeg fryser igrunnen året rundt.
Sikkert fordi jeg stort sett alltid sliter med lav HB.
Er det en sammenheng der? Tror jeg er født ned en grad for lite, fryser året rundt.

Liten matboksblogg
Lite på NM - send heller PM
sofia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2006, 19:25   #5
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,532
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Har vi 25 grader inne så har jeg det ganske så bra.
JAmmen godt vi har peis og garasjen full av ved.
Gammel 04-10-2006, 19:52   #6
Supermedlem

even-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 497
even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.

Jepp, jeg er en frossenpinne. Skulle helst hatt 25 grader inne, men så har jeg giftet meg med en som er helt motsatt. Så vi ender opp med at han synes det er litt for varmt og jeg synes det er litt for kaldt. Men slipper han meg til vedovnen så.......
Gammel 04-10-2006, 21:13   #7
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jepp, under høst og vinter er det raggsokker og fleecegenser som er kosedrakten hos meg . Fryser lett . Var ikke sånn før jo , tålte mye hardt vær .

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2006, 23:28   #8
tia
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,435
tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.tia er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av maribo
Åsså er det utrOOOOlig godt å krype under et tykt teppe på sofaen til kvelds...
Mmm, det er det aller beste.
tia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 09:17   #9
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei overhodet ikke. Jeg går i t-skjorte/kortermet stort sett hele året jeg.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 10:05   #10
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 677
Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av even-mor
Jepp, jeg er en frossenpinne. Skulle helst hatt 25 grader inne, men så har jeg giftet meg med en som er helt motsatt.
Samme her!!
Mannen stripper ned til underbuksa når jeg styrer varmen !

(Borsett fra når jeg er gravid...da er jeg kokvarm!!)
"Attpåklatten" 11.08
Edine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:05.