Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2007, 09:19   #1
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Gifte deg i 2008?

Er det noen modne mødre som skal stå brud i 2008?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2007, 13:01   #2
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 59
MP Rating: 0% (0)
alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.alisenn er som en lysfontene.
Sv: Gifte deg i 2008?

Jepp, 16. februar 2008 er dagen....
__________________
alisenn og jentene - juni 07 og august 03
alisenn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2007, 00:09   #3
Supermedlem
 
nalim sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,447
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.
Sv: Gifte deg i 2008?

Ikke jeg nei...
__________________
Storebror født 30 juni 2002
Lillesøster født 23 januar 2007
Lille luringen ventes ca 23.01 2009!
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2007, 10:35   #4
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Gifte deg i 2008?

Ikke jeg heller Nalim ... Hmmm, tror ikke sambo har kommet over baby- og barnesjokk enda. Vi hadde vært sammen i ett år da vi ble gravide første gang, så gikk det 8 måneder, deretter 2 år og 3 md.. Om noen år klarer han kanskje å "samle" seg igjen. Eller kanskje skal jeg gjøre som ei venninne av meg som fridde på skuddårsdagen. Da har liksom vi jenter/damer også "lov" å fri. At han er glad i meg tviler jeg derimot ikke på . Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2007, 20:38   #5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 8
MP Rating: 0% (0)
bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.bebi er som en lysfontene.
Sv: Gifte deg i 2008?

Hei

Ja jeg skal gifte meg 08.08.08
bebi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2007, 09:28   #6
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Gifte deg i 2008?

Sitat:
Opprinnelig postet av May Lise
Ikke jeg heller Nalim ... Hmmm, tror ikke sambo har kommet over baby- og barnesjokk enda. Vi hadde vært sammen i ett år da vi ble gravide første gang, så gikk det 8 måneder, deretter 2 år og 3 md.. Om noen år klarer han kanskje å "samle" seg igjen. Eller kanskje skal jeg gjøre som ei venninne av meg som fridde på skuddårsdagen. Da har liksom vi jenter/damer også "lov" å fri. At han er glad i meg tviler jeg derimot ikke på . Klem ML
Tror nesten min sambo er i sjokkfasen han også. For 5 år siden var han ungkar i en kjekk liten leilighet. Nå er han far/stefar til 3 unger, har hus, to biler og blir snart gift. Her er vårt "rulleblad":
-møttes i mai 2002
-flyttet sammen sommeren 2003
-forlovet i mai 2004
-fikk barn sammen januar 2005 og februar 2006
-bygde hus fra 2004-2007
-blir gift i mai 2008
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-12-2007, 23:12   #7
Seniormedlem
 
Polkadot sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.
Sv: Gifte deg i 2008?

......
__________________
"Tanken var god, men den ble annerledes på vei ut..." Ole Brumm.

Sist endret av Polkadot; 16-01-2008 kl 23:14. Begrunnelse: avlyst
Polkadot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com