Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-07-2007, 19:14   #1
Supermedlem

Linka1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 725
MP Rating: 0% (0)
Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.
Hei på dere alle sammen!

Da melder jeg min ankomst hit til NybaktMamma's "modne mødre".

Jeg fikk min lille augustgutt den 18. juli i stedet for 17. august, så alt føles ennå veldig nytt og merkelig. Hadde jo trodd jeg skulle gå enda noen uker med småtten i magen i stedet for utenfor

Men nå er jeg her i allefall, og det er koselig å se "gamle kjente" fra SnartMamma her, og jeg gleder meg til å bli kjent med dere andre som har vært her en stund.
Blir nok ikke særlig mye aktiv her til og begynne med...har mer enn nok med å lese litt og kanskje prøve å få sove litt i løpet av dagen. Men etterhvert når vi får kjørt oss inn her hjemme, blir jeg nok å se mer her også.

Ok. Da ønsker jeg dere alle en fortsatt god søndag.
Hei så lenge
Linka1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2007, 10:42   #2
Medlem

May Lise sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Hei på dere alle sammen!

Heisan Linka!
Der var du jo . Gratulerer så mye med den lille. Velkommen skal du være her hos oss (2-4) modne. Godt det kommer flere til som kan bidra med litt mer action...
Klem ML
Gammel 04-08-2007, 09:45   #3
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,542
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann og velkommen hit
Gammel 13-08-2007, 11:26   #4
Supermedlem

chris sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 858
chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.

Hei igjen Linka

Velkommen og gratulerer så mye med lille gullet. Leste den flotte fødselsrapporten din på sm. Kos dere så mye, og gleder meg til du har mer tid til oss her inne.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:29.