Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre

Vis resultat: Hvilken årstid er dere?
Vår 5 21.74%
Sommer 3 13.04%
Høst 4 17.39%
Vinter 11 47.83%
Velgere: 23. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-04-2005, 15:37   #1
Veteranmedlem

vimjer sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 3,902
MP Rating: 0% (0)
vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.vimjer har en strålende fremtid.
Hvilken "årstid" er dere?

Regner med at det er flere enn meg som for "ørten" år siden fikk foretatt en fargeanalyse? Det kostet "flesk", men var veldig viktig den gang....

Jeg er "sommer". Husker at jeg fløy i butikkene med fargekartet når jeg skulle handle klær. (det har jeg sluttet med nå...)
vimjer er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2005, 16:34   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hvilken "årstid" er dere?

Er maibarn, utover det har jeg ikke snøring.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2005, 21:58   #3
Seniormedlem

Princess sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,394
Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.

Mener og tror jeg er vår. Har aldri flydd rundt med fargekart, men ser fort om fargen kler meg eller ikke. Liker best varme farger som fersken, gammelrosa osv...........Turkis også
Gammel 21-04-2005, 22:33   #4
Seniormedlem

Dolliemor sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 2,237
Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.

Hakke peiling
Har aldri vært til fargeanalyse men kjøper farger jeg føler meg vel i.
Noen sa en gang at de trodde jeg var vinter. Jeg aner ikke, men jeg kler egentlig alle farger - men ikke orange, gul, lilla, burgunder og slike farger.
Rene farger og beige-farger føler jeg meg vel i. I tillegg til - og sammen med sort . Hva skulle man gjort uten sort - det er redningen hver gang jeg står foran speiler og grubler. Da ender jeg alltid opp med sort...
Litt kjedlig, men sånn er det.

Lillesøster ble født i oktober 2006
Storebror og lillestorebror
Dolliemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2005, 22:37   #5
Medlem

mamz sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 497
mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.mamz er et navn alle kjenner.

Jeg fikk tatt fargeanalyse for noen år siden og da fikk jeg vite at jeg var vinter, og passet best i kalde farger. Husker jeg også løp rundt i butikkene med fargepaletten min
Gammel 21-04-2005, 22:42   #6
Veteranmedlem

gullet og alle barna sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Solkysten i Vestfold
Meldinger: 3,409
gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.

Jeg var en vår.
Gammel 21-04-2005, 23:09   #7
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er aldri blitt analysert, men ut fra det jeg har lest er jeg helt klart en sommer.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2005, 23:11   #8
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,597
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var en klar vinter fikk jeg beskjed om!
Gammel 21-04-2005, 23:58   #9
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,203
Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.Majala er fantastisk mot andre.

Jeg aner ikke hva jeg er.

Majala er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2005, 06:28   #10
Veteranmedlem

Angelique sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Øst i landet
Meldinger: 3,149
MP Rating: 100% (3)
Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har aldri tatt sånn fargeanalyse, men innbiller meg at jeg er vår???

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:58.