Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2006, 19:09   #1
Supermedlem
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,391
MP Rating: 0% (0)
Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.
eek I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Da jeg våknet pustet jeg lettet ut. Det var nemlig bare en drøm

Er på sjette uka med sukkerkutt/null sukker, og jeg har gått ned 4,5 kg. Det har gått ned på riktige stedene så jeg er så fornøyd. Det er helt fantastisk!
anbefaler alle som vil bli kvitt noen kilo om å prøve. Det er ikke så vanskelig som det høres ut. Og jeg spiser ellers helt som normalt. Så det er faktisk ganske enkelt å utføre bare man bestemmer seg.
__________________
Frost Lillegutt 02 98 93
Frost er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 19:22   #2
Seniormedlem
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
MP Rating: 0% (0)
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Uten sjokolade??????? En hel uke???????? Skulle gjerne ha gjort det, men klarer det aldri. Klarer jo ikke en dag Men kjempeflott for deg! Stå på!!!!!!!
__________________
- my get up and go has done got up and went
Hannamoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 19:48   #3
Veteranmedlem
 
C@mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,532
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

For en deilig drøm.......

Flink har du vært!
__________________
Propellen januar 05
C@mill@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 19:51   #4
Seniormedlem
 
doxa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,585
MP Rating: 0% (0)
doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Så flink du er!
__________________
2 har blitt 4
doxa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 20:24   #5
Tik
Veteranmedlem
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,536
MP Rating: 0% (0)
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Så flink du har vært
__________________

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 21:09   #6
M
Supermedlem
 
M sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,453
MP Rating: 0% (0)
M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Så flink du er!!!
Men det var litt av en drøm da...
__________________
Hilsen M - lykkelig mamma til fire fantastiske barn

Live the life you love - love the life you live
M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 21:19   #7
Supermedlem
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,391
MP Rating: 0% (0)
Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Sitat:
Opprinnelig postet av 3bm
Så flink du er!!!
Men det var litt av en drøm da...
Tusen takk alle sammen. Er litt stolt av meg selv.

Stratos er den beste sjokoladen jeg vet om. Drømte at mannen min hadde gjemt bort en, og så fant jeg den. Klarte ikke å la være å spise.
Tenk å drømme om Stratos til og med.
__________________
Frost Lillegutt 02 98 93
Frost er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 21:36   #8
Seniormedlem
 
Sander's mamma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
MP Rating: 0% (0)
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Så flink du har vært.

Jeg er heldigvis såpass heldig at jeg ikke trenger å tenke så mye på hva jeg spiser, i allefall ikke i forhold til vekta. Etter at jeg startet i jobben jeg har nå i slutten av januar har jeg gått jevnt og trutt ned.
Skulle jeg sluttet med sjokolade og cola (sukkerbombe ja..) så hadde jeg nok fått veldig problemer er jeg redd for.
*sniker seg in på kjøkkenet og henter en Smil*
__________________
Lill og Sander (02)
og de to andre gutta (94 og 97)
Sander's mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 22:17   #9
Seniormedlem
 
mowa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,646
MP Rating: 0% (0)
mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Så flink du e

Hærlig drøm da eller skal ej seie mareritt

Har også kuttet ut snop og søtsaker, eller nesten da.
Spiser litt snop på lørdager, i dag åt ej en smash "bar"
Men desverre viser det ikkje på vekta enda då
så må nok trene meir ja, er i siget med det da, men det var å få tid til alt da
__________________
mowa

Okt-04 Mai-08
mowa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2006, 18:53   #10
Medlem
 
Mani sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Norge
Meldinger: 139
MP Rating: 0% (0)
Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.
Sv: I natt spiste jeg en halv kjempestratos!!!

Jeg holdt på å si; null sukker. Er det i prakisk mulig. Finnes ikke sukker i alt da? Kaviar. leverpostei, syltetøy osv, osv

Ellers må jeg bare få gratulere, du er virkelig flink
__________________
Hilsen Mani og vesla
Mani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com