Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2006, 14:02   #1
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 677
MP Rating: 0% (0)
Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.Edine er fantastisk mot andre.
Jeg tror jeg har blitt moden....

Får jeg lov til å være med her??

Litt om meg! Jeg fyller snart 35 år, bor i Oslo, gift med the love of my life , har en sønn på snart 10 mnd , og venter ei lita tulle i februar!

Er ikke kjempeaktiv, men er stort sett inne å leser hver dag!
Gleder meg til å bli kjent med dere!!
"Attpåklatten" 11.08
Edine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 14:29   #2
Medlem

Siljemor03&04 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 117
Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.Siljemor03&04 er et navn alle kjenner.
Sv: Jeg tror jeg har blitt moden....

Sitat:
Opprinnelig postet av Edine

Litt om meg! Jeg fyller snart 35 år, bor i Oslo, gift med the love of my life , har en sønn på snart 10 mnd , og venter ei lita tulle i februar!

Er ikke kjempeaktiv, men er stort sett inne å leser hver dag!
Gleder meg til å bli kjent med dere!!

Velkommen! Vet ikke om jeg er den rette til å si det for jeg er vel som deg: ikke aktiv men leser mye....

Lykke til med svangerskap og fødsel. Spennende med en av hver! Det har vi også! Det ble 16 måneder mellom mine. Det blir vel noe av det samme for deres?

Member of Team Hønsehjerne,
August 03 og Januar 05 (men Minstemann ville ut i desember...)
Siljemor03&04 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 16:09   #3
Seniormedlem

mowa sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,646
mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.

Velkommen

Okt-04 Mai-08
mowa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 16:52   #4
M
Supermedlem

M sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,453
M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.

Hei

Vi er visst flere som leser mest - men det er alltid hyggelig med nye NM'ere

Lykke til med svangerskapet. Jeg er 37 og gravid. Venter nr 4 i mars

Live the life you love - love the life you live
M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 18:03   #5
Seniormedlem

doxa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,585
doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.

Hei og velkommen!
Lykke til videre i svangerskapet.
Gammel 23-09-2006, 19:04   #6
Supermedlem

Frost sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,391
Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.

Velkommen hit.
Gammel 23-09-2006, 22:01   #7
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Velkommen skal du være.
Alltid hyggelig med nye "fjes"

Jeg er en som er her ofte i perioder, for så å droppe det helt i perioder.
Etter en stund hvor det går supertregt, blir jeg gjerne borte litt. For så få litt dilla igjen.
Gammel 24-09-2006, 19:52   #8
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,536
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen hit
Koselig at du slenger deg med her

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2006, 23:42   #9
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei på deg og velkommen hit til MM

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2006, 09:24   #10
Veteranmedlem

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Elvebyen
Meldinger: 3,121
Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.Mamarazzi har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei - og velkommen inn til resten av oss modne!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:28.