Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-04-2007, 13:10   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.åkk er et navn alle kjenner.
lei_seg litt ensom og frustrert

Er nybakt mor 44 år gammel. Og er alene med gullgutten min. Jeg er ofte frustrert fordi jeg føler meg så ensom, og gullgutten skriker mye, og jeg får "sååå mange gode?? råd" Det er ikke så mange som får barn i den alderen.
Jeg er mye alene, og føler sterkt behov for voksenkontakt. Noen å dele det som er vanskelig med. Og jeg føler nå sterkt behov for avlastning, fordi jeg er helt alene med han.
Men mest av alt ønsker jeg å komme i kontakt med andre, slik at ensomhetsfølelsen ikke blir så uoverkommelig.Det hadde vært så godt å få snakket med noen i kanskje lignende situasjon.
åkk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2007, 15:22   #2
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: litt ensom og frustrert

Å være alene med et lite barn uten avlastning overhodet kan jeg skjønne må være svært tøfft.

Har du hørt om "Home start"? Det er en organisasjon som er basert på at frivillige stiller opp for de som trenger litt støtte og hjelp. Spesiellt proriteres de som er alene med sine uten noe støtte. Vet ikke hvor du bor og kan derfor ikke si om de finnes der.
Jeg bor i Trondheim og vet om de som har fått god hjelp. Ei ble enke og alene med sine små og ei er alene mor akkurat som du.
Det kan være allt fra barnepass/avlastning til noen å snakke med.

http://www.home-start-norge.no/modul...0&menuReset=58

Du kan enten ta kontakt selv eller nevn dette for helsesøster. Det er ingen skam å ta i mot litt støtte.
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2007, 15:26   #3
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 931
MP Rating: 0% (0)
Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.
Sv: litt ensom og frustrert

Mange kommuner skaffer avlastninghjem en helg i ny og ne for barn av alenemødre. Skjønner godt du føler at du trenger litt luft.
__________________
* 2007
Pelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2007, 21:46   #4
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,114
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: litt ensom og frustrert

Vil bare sende deg noen varme tanker og klemmer. Høres ut som du har det tøft. Signerer Nelle og Pelle, spør om hjelp.
Lykke til
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2007, 13:33   #5
Veteranmedlem
 
C@mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,542
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: litt ensom og frustrert

Signerer de andre og sender en
__________________
Propellen januar 05
C@mill@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2007, 12:14   #6
Supermedlem
 
dior sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.
Sv: litt ensom og frustrert

ville bare sende deg en go også håper jeg det ordner seg for deg!!

Har du en barselgruppe?? Kan du ikke høre med helsestasjonen der du bor om de kunne satt opp en gruppe for dere som er i ca. samme alder også. Så kanskje de gjør det!! Sikkert flere som føler det på den måten. Når det gjelder gråtingen så blir det nok snart bedre. Men skjønner godt at du er sliten når du er alene og uten avlastning....
__________________
klem fra DIOR

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2007, 13:01   #7
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: litt ensom og frustrert

åkk! Det er noen dager siden du skrev herinne nå. Har tenkt mye på deg og håper du har det ok?
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2007, 13:25   #8
Medlem
 
mammafor2 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 384
MP Rating: 100% (1)
mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.
Sv: litt ensom og frustrert

Jeg har en tante som fikk gutten sin også da hun var 44 år. Mannen hennes fikk en type hjernesykdom og kjenner ingen og kunne ikke leve normalt i egent hjem lenger. Gutten er over 20 år og bor fremdeles sammen med mor og hjelper mye. Bare tenk hvis hun hadde ikke en sønn og i slik situasjon, hvor vanskelig det kan være! Jeg synes du bør se mer på "den lysende side av livet". Når gutten din blir større og større, kan alt være bare bedre og bedre!!
__________________
Storebror 25.09.2003, Lillebror 28.12.2006
mammafor2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2007, 17:08   #9
Supermedlem
 
Nakkinekki sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Nes på Romerike
Meldinger: 767
MP Rating: 100% (1)
Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.
Sv: litt ensom og frustrert

Har sendt deg en PM.
__________________
Nakkinekki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2007, 18:00   #10
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: litt ensom og frustrert

Sitat:
Opprinnelig postet av mammafor2
Jeg har en tante som fikk gutten sin også da hun var 44 år. Mannen hennes fikk en type hjernesykdom og kjenner ingen og kunne ikke leve normalt i egent hjem lenger. Gutten er over 20 år og bor fremdeles sammen med mor og hjelper mye. Bare tenk hvis hun hadde ikke en sønn og i slik situasjon, hvor vanskelig det kan være! Jeg synes du bør se mer på "den lysende side av livet". Når gutten din blir større og større, kan alt være bare bedre og bedre!!
Ja men altså, er det vanskelig så er det vanskelig. Man kan ikke si "bør" til mennesker da.

Jeg håper du har det bra og at du benytter deg av noen av rådene her inne. Det er viktig at du får hjelp før det går for lang tid!!

__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com