Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2006, 20:22   #1
Veteranmedlem
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Øst i landet
Meldinger: 3,155
MP Rating: 100% (3)
Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.
Litt om datteren min

Jeg er temmelig mye på et annet forum, men her kommer litt om min eldste øyensten Ine-mor fra forrige lørdag, snart en uke siden

Dette er kopiert fra det andre stedet og kommer litt i kapitler

Lørdag 30.09
Får si noen korte setninger om eldste dattren min
Jeg kommer akkurat fra sykehuset nå etter å ha vært der hele dag
Datteren min kræsjet på dagen i dag, i bilen til samboer
Henne og venninnen i samboers bil
Bilen foran måtte bråbremse pga en bil som kom fra sidevei som brøt vikeplikten
Det resulterte i bråbems og datteren min klarte ikke å stoppe tidsnok , men braste inn i bilen foran
Hun ringte meg med en gang og vi dro opp
Da kom ambulanser og politi også

Sjåføren og begge jentene ble kjørt til sykehus og Ine ligger fortsatt på intensiven
De andre har fått komme hjem
Pappaen til ine er der nå og kjæresten kom fra Stavanger i fly
Hun føler seg veldig fin i formen, men hun har fått et trykk midt på brystet der beltet gikk, og det er en stor blodåre som det blør litt fra
Har tatt CT to ganger i dag og skal ta imorgen
Viser CT samme resultat ville kardiologen konferer med kardiologer på Riksen sa avd.legen på Intensiven
Huff det er fælt når noe skjer med barna

Søndag 01.10
Nå har jeg akkurat pratet med sykehuset og Ine
Hun er flyttet fra intensiven til kirurgen 2
Kjæresten hennes kom hjem fra militæret sent i går kveld og fikk seng å sove i der i natt.Supert av personalet å gjøre det
Nå venter hun på videre undersøkeler og ville at jeg skulle komme ned senere i dag, for akkurat nå skjer det ingen ting sa hun.
Det er nok det viktigste for henne akkurat nå at kjæresten er der.
Hun har litt vondt, er litt øm i brystet der sikkerhetsbeltet strammet, men ellers er hun i fin form.
Litt øm i det ene kneet også

Ja og så er det bilen og forsikringsselskap og alt det der
Har ringt for å finne ut hvor bilen ble fraktet og den står hos NAF i Drammen, totalvrak
Snakket med if og har fått registrert skaden
Heldigvis har jeg ordnet på begge bilforsikringene at fører under 24 år kan kjøre bilene¨¨

Søndag kveld

Nå er Ine hjemme igjen, heldigvis
Nesten nettopp kommet hjem
Vi dro innom NAF for å kikke på bile, hun insisterte på det
Det var ikke noe vakkert syn
Hun fikk også hentet ut posen sin med småtterier hun hadde shoppet i går

Det er godt å ha henne hjemme.
Vi ble veldig redde og var engstelige i natt og i dag for hva det kunne være, men det er en kjertel som det var rester etter

Mandag 02.10

Ine har hatt en god natt i sin egen seng
Har vondt i brystet etter sikerhetsbeltet, og begynner å bli litt blå og gul

Vi har hentet leiebilen, en liten smart Mercedes A klasse
Vi kjøper nok en Merchedes Vito igjen, litt nyere og den er litt større enn den ødelagte bilen

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Angelique
Angelique er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 20:23   #2
Veteranmedlem
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Øst i landet
Meldinger: 3,155
MP Rating: 100% (3)
Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt om datteren min

I dag 05.10

Forsikringsoppgjøret ble klart i dag og vi fikk klarsignal til å kjøpe ny bil
Kjøpte denne her,Mercedes Vito 2000 modell

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

http://finn.no/finn/car/object?finnk...pos=6& tot=24

Var veldig fin og robust er de også
__________________
Angelique

Sist endret av Angelique; 06-10-2006 kl 20:32.
Angelique er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 20:24   #3
Veteranmedlem
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Øst i landet
Meldinger: 3,155
MP Rating: 100% (3)
Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt om datteren min

Ine er fortsatt sykemeldt, har blå knær og bryst, og har veldig vondt i brystet
Hun må være forsiktig når hun beveger seg sa legen
Tar det med ro og slapper av
__________________
Angelique
Angelique er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 20:53   #4
Seniormedlem
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,772
MP Rating: 0% (0)
Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.
Sv: Litt om datteren min

Å herlighet! Jeg skjønner det har vært tøffe dager for dere. Jammen bra det gikk såpass godt.
__________________
Blånn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 21:35   #5
Tik
Veteranmedlem
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,536
MP Rating: 0% (0)
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt om datteren min

Godt at det gikk såpass bra
Skikkelig ekkel opplevelse
__________________

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 23:04   #6
Supermedlem
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,187
MP Rating: 100% (2)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.
Sv: Litt om datteren min

Huff, dette var ikke greit å lese
Fint at det etter forholdene gikk bra og at hun brukte sikkerhetsbelte.
__________________
Der hvor latteren mangler begynner sinnssykdommen.
Jålebeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 23:52   #7
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,523
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt om datteren min

Godt at alt gikk etter forholdene bra med datteren din. Skummelt når sånt skjer. Jammen godt hun hadde sikkerhetsbelte på.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 00:33   #8
Supermedlem
 
Jessica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 746
MP Rating: 0% (0)
Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.
Sv: Litt om datteren min

Godt at det gikk bra med henne. Huff det er fort gjort.
Jessica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 18:20   #9
Medlem
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Vestlandet
Meldinger: 305
MP Rating: 100% (1)
Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.Snill & grei er som en lysfontene.
Sv: Litt om datteren min

til Ine. Hun fikk seg nok litt av en støkk, stakkar
__________________
Klem fra Snill & grei og sine små
Snill & grei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 18:24   #10
VIP-Medlem
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,159
MP Rating: 0% (0)
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt om datteren min

Ojoj!! Stakkars, det har sikkert vært en skummel opplevelse!

Godt å høre at det gikk såpass bra, at det ikke gikk verre! Masse god bedring til henne!
__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror 08
LilleLeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com