Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-03-2007, 09:36   #1
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Moden en her også-litt treg!

Hei hei.

Jeg ble mamma for første gang for ca 3 mnd'er siden. Har ikke sett dette forumet før nå. Får skylde på

Jeg er da 38 år, mrn blir snart 39.

Jeg syns det var en knall tøff fødsel...gikk litt for fort... og de første 2mnd var dritslitsomme. Jeg har enda ikke sovet ei hel natt siden Nora ble født.m Men nå begynner det å gå bedre. Det er forsatt litt våken netter, men så langt nær fra hva det var...

Hun er en sikkelig sukkertopp . Er så rart at for bare ca 3 mnd siden var hun ikke her og nå kan jeg nesten ikke skjønne hvordan livet hadde vært uten henne.

Dagene blir lysere og lysere og det kjennes på energien.

Jeg har følt meg veldig usikker til tider, men du verden hva man lærer.

Det værste er at vi tenker allerede på nr. 2... har lyst til å prøve å få til ett søsken til Nora. Men det blir nok ikke før på høsten en gang. Må si at Nora er ett prøverørsbarn. Og jeg har fortsatt en 6 pack med egg på frysa på st.olavs

Det var litt om oss.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2007, 17:41   #2
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,105
MP Rating: 100% (9)
tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.
Sv: Moden en her også-litt treg!

Gratulerer så masse med nurket. Spennende altså.
Jeg er innom her og kikker av og til, men det er så lite som er nytt her. Sjøl er jeg 36, så jeg er moden jeg og. Har ei på 8 fra før.
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2007, 17:38   #3
Supermedlem
 
tussi1968 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,248
MP Rating: 0% (0)
tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.
Sv: Moden en her også-litt treg!

Hei på deg!

Nei, her er det vist ikke mye som skjer......

Jeg er også moden, hele 38 år og snart 39. Har tre barn da. Se sing.
Hadde vært gøy om det hadde blitt mer aktivitet her. Litt greit å "snakke" med noe på ca samme alder av og til
__________________


f:01.01.91, f:11.01.03. og f:18.08.05.
tussi1968 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2007, 10:21   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 933
MP Rating: 0% (0)
fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.
Sv: Moden en her også-litt treg!

Gratulerer! Jeg fikk også mitt første barn sent, 39 år. Tankene på nr. 2 var der allerede rett etter nr. 1 var født - det er sikkert slik for oss med litt dårlig tid. Fikk nr. 2 da jeg var 41 (kjempeheldig jeg begge kom etter naturmetoden - selv om et par forsøk likevel ble forkastet). Livet som moden mor er fint. En god bieffekt av å være moden mor er at du blir respektert for dine meninger og valg, bl.a. på helsestasjonen.

Lykke til!
fjellrypa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2007, 10:47   #5
Veteranmedlem
 
C@mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,532
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Moden en her også-litt treg!

Heisann og velkommen hit på Nm og MM.
__________________
Propellen januar 05
C@mill@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 11:21   #6
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Moden en her også-litt treg!

Så fint at det går litt bedre og at den tyngste nyfødt-tiden er over. Jeg er 36 og trebarnsmor. Fikk sistemann for et år siden. Er veldig sjelden inne på moden mamma-forumet. Men kan vel kanskje bli flinkere?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com