Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Vis resultat: Hvor moden er mannen din?
Mer moden enn meg 53 58.24%
Like moden som meg 17 18.68%
Mindre moden enn meg 21 23.08%
Har ingen mann 0 0%
Velgere: 91. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2006, 16:45   #1
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,730
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
;) Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Og i denne sammenheng mener jeg bokstavelig talt alder - ikke hvor moden man er psykisk.

Selv er min kjære 3,5 år mindre moden enn meg.
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 16:49   #2
Veteranmedlem
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sola
Meldinger: 2,999
MP Rating: 0% (0)
Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Og min er 5 år mer moden enn meg
__________________
Senna og gullungene, Lena 99, Mats 02 og Eirik f: 27apr05
Senna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 16:51   #3
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,523
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Han er rett under ett år mere moden enn meg. Så han har akkurat dratt i fra meg på årstallet igjen. Det er bare en måned i året vi er like gamle.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 16:51   #4
Supermedlem
 
Berglijot sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 866
MP Rating: 0% (0)
Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Syv måneder eldre enn meg, altså mer moden.
Berglijot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 16:52   #5
Veteranmedlem
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Øst i landet
Meldinger: 3,155
MP Rating: 100% (3)
Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Min er nesten ikke tørr bak øene engangi denne sammenheng
Han er 9 år mindre moden enn meg....men ved å velge seg en yngre mann holder man seg ung selv....
__________________
Angelique
Angelique er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 16:55   #6
Veteranmedlem
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Orkdal
Meldinger: 3,001
MP Rating: 0% (0)
Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Min er et halvt år mindre moden, så jeg tror jeg vil kalle oss like moden
__________________
Tove , mamman til Elsa Christine, okt. 1993 og Tuva Aurora, okt. 2002
Tove er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 17:01   #7
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,483
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Han er mer moden enn meg i alder.. men mindre moden enn meg i hodene sine.. og derfor ikke mannen min lengre
__________________
Come over to the darkside... I've got chocolate...
2005 & 2007
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 17:03   #8
VLN
Supermedlem
 
VLN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,198
MP Rating: 0% (0)
VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Han er 2 år mer moden enn meg
__________________
- september 2006
- desember 2004
VLN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 17:09   #9
Supermedlem
 
Ikke nybakt:o) sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Hadeland
Meldinger: 765
MP Rating: 0% (0)
Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.Ikke nybakt:o) har en strålende fremtid.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

9 måneder mindre moden enn meg.
__________________
Stolt mamma til fire.Gutt 95, gutt 97, jente 00, jente 01.
Og i magen med termin 1 mars.
Ikke nybakt:o) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2006, 17:09   #10
Seniormedlem
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Alta
Meldinger: 2,489
MP Rating: 100% (6)
Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.
Sv: Modne mødre - hvor modne er mennene deres?

Han er 4 år eldre enn meg.
__________________
Hermine
Mamman til -02 -97 og -95.
Hermine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com