Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2006, 17:22   #1
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Nå er høsten her

Idag har jeg ryddet bort sommerklærne til eldste.

Synes denne sommeren har gått så utrolig fort, selv om den har vært aldeles nydelig.
Sitter å ser på alle trærne som bare blir gulere og gulere, for ikke snakke om alle bladene som blåser rundt.
Jeg jobber nattevakter og det er faktisk ganske kaldt om natten blitt.
Jeg gruer meg litt til mørketiden som kommer om ikke alt for lenge. Det å jobbe natten om vinteren er tungt. Ser nesten ikke dagslys jo.

Men høsten er en fin tid den og, så vi får nyte det vi kan.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 18:01   #2
Veteranmedlem
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
MP Rating: 0% (0)
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nå er høsten her

Ja nå er det virkelig høst. Har hørt gjessene fly over her på vei sørover og det er ihvertfall et skikkelig tegn på at høsten er her.
Og kald sur vind er det også. Brr.
__________________
1998 og 10.10.02-13.12.04 (krybbedød)
Estrella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 19:31   #3
Seniormedlem
 
Sander's mamma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
MP Rating: 0% (0)
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.
Sv: Nå er høsten her

Enig i at denne sommeren har gått fort, selv om den var bra.
Er nok den litt bråe slutten jeg ikke helt takler.

Sommertøyet ligger i skuffen sin og blir liggende fram til neste sommer. Men da må vel halvparten byttes ut for det har blitt for lite.

Gruer meg som en hund til en kald vinter, men heldigvis er det jo ganske så farmt enda. Og forhåpentligvis holder det seg litt, selv om det har blitt merkbart kjøligere den siste tiden.

Lyspunktet for meg i dag må vre at en fra Gardene var på jobben for å rydde opp i de varene de har lagret hos oss (de var i lokalene før oss)
Da fikk jeg en løvblåser Så nå kan jeg enten være ondskapsfull og blåse alt løvet til naboen, elelr være snill jente og suge det opp i plastsekker.

Verre er det med svigermor. Hun ligger på sykehuset etter å ha fjernet nesten hele tykktarmen pga kreft. Nå har de tydligvis fått svaret på alle prøvene de tok under operasjonen. Men legen vil ikke gi henne resultatet uten at hun har noen av de nærmeste rundt seg. Det lover ikke godt.
__________________
Lill og Sander (02)
og de to andre gutta (94 og 97)
Sander's mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:44.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com