Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2006, 16:42   #1
Supermedlem

Frost sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,391
MP Rating: 0% (0)
Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.
Nydelige modne rynker

Kate Winslet mener at botox ødelegger en skuespillers nødvendige ansiktsmimikk. At de som bruker botox får ansikter som ligner masker.
Hun vil aldri bruke det selv. http://www.kjendis.no/2006/09/17/476970.html

Jeg er helt enig med henne. Jeg vil heller ikke bruke sånt.
Jeg synes smilerynker på andre er fantastisk sjarmerende
Jeg er nok ikke like begeistret for mine egne, men jeg skal nok klare å leve med dem. Smilerynker er tross alt bedre enn surerynker.

Har dere andre modne smilerynker? Hva synes dere om deres og andres?
Ville dere brukt botox?
Gammel 18-09-2006, 16:59   #2
amo
Seniormedlem

amo sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,915
amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nydelige modne rynker

Næææ, skal aldri si aldri men tror ikke det For det første liker jeg ikke stikking, og for det andre så sies det at man ser det veldig lett, for man mister den naturlige "bevegelsen" i pannen og ansiktet. Men andre får gjøre som dem vil da.....
Gammel 18-09-2006, 17:28   #3
Seniormedlem

doxa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,585
doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.

Nei, liker de rynkene jeg har fått og kunne ikke tenkt meg å sprøyte gift inn i ansiktet for å slette dem ut.
Gammel 18-09-2006, 22:00   #4
Medlem

mamma&kleintje sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Nederland
Meldinger: 218
mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.

Nei kunne aldri tenke meg å bruke noe sånt.

Bruker gode kremer for å holde huden min så fin som mulig, men synes da det er en viss sjarm ved rynker også. Det er jo ingen grunn til å prøve å skjule at man blir eldre synes jeg, alle vet det jo likevel.
Nå har ikke jeg fått så skrekkelig med rynker enda, men håper jeg vil være i stand til å stå foran speilet å smile til rynkene mine.
Gammel 18-09-2006, 23:55   #5
Veteranmedlem

gullet og alle barna sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Solkysten i Vestfold
Meldinger: 3,409
gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.gullet og alle barna har en strålende fremtid.

Rynkene mine får være der de er, tror nok ikke jeg kommer til å gjøre noe med de.
Men Kate Winslet er vel ikke moden nok til å ha en eneste rynke enda...?
Gammel 19-09-2006, 00:37   #6
VIP-Medlem

Stikka74 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 5,548
Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Rynker er en del av livet. Mye rart jeg kan finne på å gjøre men er ganske sikker på at botox ikke kommer til å være en av dem.
Gammel 19-09-2006, 07:25   #7
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,532
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Rynker sa du

Joda, det har vel kommet noen. Mest rundt øynene, men jeg syns ikke det er så ille. Det viser litt at vi lever.
Botox: Nei takk.
Gammel 19-09-2006, 07:28   #8
Seniormedlem

cronina sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 1,610
cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.cronina har en strålende fremtid.

Hvilke rynker?
Gammel 19-09-2006, 07:37   #9
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Det å få rynker er bare en naturlig del av det å bli eldre (og klokere ) Jeg kommer ikke til å gjøre noe med mine.
Gammel 19-09-2006, 07:44   #10
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Nope, her blir det ikke noe botox. Jeg er generelt ikke så veldig for skjønnhetsoperasjoner for min egen del, mest for at jeg er pysete, men også fordi at jeg er uenig i at man skel se ut som om man er 20 når man egentlig er 40

Heldigvis er det lite "rosingener" i familien, så jeg slipper vel ganske greit unna og kombinert med lite soling så bør jeg ikke bli så fryktelig rynkete ....

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:56.